"My Boring Ass Life: The Uncomfortably candid diary of Kevin Smith" til 80 kr! SWEET! Glæder mig til at læse den. Fik den efter 3 dage, hvilket i mine øjne er rigtig hurtigt og ikke sidste gang jeg handler den vej. Tak til Chandler75 for heads up.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Fik lige tilføjet prisen. Men 80 kr. Og jo...jeg tror (efter hvad jeg har læst mig til) at det er SilentBobSpeaks samlet i bogform. Men det er 500 siders sjov læsning. Hørte i en af hans SModCasts at han er blevet bestseller forfatter, så den er røget ind på bestsellerlisten for at skrive om at ligge på sofaen og og se DVD. Det er sgu let. Det vel jeg også prøve.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#201 filmz-Kadann 18 år siden
Spider-Man Blu-ray boks, hvor 3'eren omgående blev sat til salg.
#202 Guts 18 år siden
"My Boring Ass Life: The Uncomfortably candid diary of Kevin Smith" til 80 kr! SWEET!
Glæder mig til at læse den. Fik den efter 3 dage, hvilket i mine øjne er rigtig hurtigt og ikke sidste gang jeg handler den vej.
Tak til Chandler75 for heads up.
#203 DarkLight 18 år siden
#204 Guts 18 år siden
Fik lige tilføjet prisen. Men 80 kr.
Og jo...jeg tror (efter hvad jeg har læst mig til) at det er SilentBobSpeaks samlet i bogform. Men det er 500 siders sjov læsning. Hørte i en af hans SModCasts at han er blevet bestseller forfatter, så den er røget ind på bestsellerlisten for at skrive om at ligge på sofaen og og se DVD. Det er sgu let. Det vel jeg også prøve.
#205 filmz-sparrowed 18 år siden
#206 evermind 18 år siden
Ved du, om det gælder alle Kvickly'er?
#207 filmz-Narniabæver 18 år siden
Eurovision Song Contest 2007 for 40 kr.
#208 chronaden 18 år siden
om så de gav den gratis ville man da ikke eje det skidt :D
#209 Benway 18 år siden
The Magnificent Ambersons
Viridiana
#210 pulse83 18 år siden
NY TRÅD!!