Modtog fra play.com: Bio-Dome (den med Kylie) til £5.99
Var forbi Fona2000 og kom helskinnet ud derfra uden at have brugt en krone. Imponerende!
Var til gengæld også forbi TP... av det blev dyrt! - Event Horizon SCE til 150kr (HURRA - jubilæum - min DVD nr. 300!!! og sikke én!) - Adams Æbler (25kr) - Martha (25kr) - 90 års fødselsdagen (25kr) - synes altid der er nogen der holder tema-nytårs-fester og så er den så svær at skaffe. Men ikke længere! Muhaha! :-D - Magnolia: Soundtrack (70kr) - Eric Clapton: Back Home (25kr) - Mew: Frengers (60kr) og så blev det også lige til en ekstra Martha til min kære moder.
filt: jeg smider nogle billeder op, når jeg kan overskue at få taget nogle, men i øjeblikket er jeg en susende travl mand. Det er dog et fedt sæt, ved næsten ikke, om jeg nænner at tage det i brug. :)
Crystalstar1200: Selvfølgelig går jeg med kniv - du kender mig da! ;)
dannyboy45: Tillykke med den lille guldklump!! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Uha, Dannyboy ... Et frisk sind og en uskyldig sjæl at forme og manipulere med. Hvilken magt! Vi regner selvfølgelig med, at du får en dedikeret filmgeek ud af arvingen. ;)
Hjerteligt tillykke!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#101 aknot 19 år siden
TILLYKKE!!
#102 filmz-Kadann 19 år siden
Metallica: Some Kind of Monster
Kongekabale
#103 mini_jette 19 år siden
Stort tillykke herfra også;)
#104 Bates 19 år siden
#105 McPeter 19 år siden
Modtog fra play.com:
Bio-Dome (den med Kylie) til £5.99
Var forbi Fona2000 og kom helskinnet ud derfra uden at have brugt en krone. Imponerende!
Var til gengæld også forbi TP... av det blev dyrt!
- Event Horizon SCE til 150kr (HURRA - jubilæum - min DVD nr. 300!!! og sikke én!)
- Adams Æbler (25kr)
- Martha (25kr)
- 90 års fødselsdagen (25kr) - synes altid der er nogen der holder tema-nytårs-fester og så er den så svær at skaffe. Men ikke længere! Muhaha! :-D
- Magnolia: Soundtrack (70kr)
- Eric Clapton: Back Home (25kr)
- Mew: Frengers (60kr)
og så blev det også lige til en ekstra Martha til min kære moder.
I alt 405kr... ups. ;-)
#106 evermind 19 år siden
jeg smider nogle billeder op, når jeg kan overskue at få taget nogle, men i øjeblikket er jeg en susende travl mand. Det er dog et fedt sæt, ved næsten ikke, om jeg nænner at tage det i brug. :)
Crystalstar1200:
Selvfølgelig går jeg med kniv - du kender mig da! ;)
dannyboy45:
Tillykke med den lille guldklump!! :D
#107 Captain Vallo 19 år siden
Et frisk sind og en uskyldig sjæl at forme og manipulere med. Hvilken magt! Vi regner selvfølgelig med, at du får en dedikeret filmgeek ud af arvingen. ;)
Hjerteligt tillykke!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#108 aknot 19 år siden
tillykke med 303 jubilæet :|
#109 McPeter 19 år siden
#110 elwood 19 år siden
Oplukker, dampdreng og en Skaldet trommeslager
Ikke hel dårlig høst 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"