Simpsons Season 5 Deadwood season 1 - endelig har kun ventet i 1½ måned, og season 2 står ude på hylden, selv om de var bestilt kronologisk, kom 2 først.
fra cd-wow: The da vinci project - 0 kr Resvoir dogs - gas tank edition - 53 kr Blue streak - 5 kr Live Aid - 4 disc collection - 89 kr Charlie and the chocolade factory - 2-disc special edition Born on the 4th of july
Axel: Se7en - deluxe edition - 50 kr
Dvdpacific: Little man (wayans :D) Mad about you - season 1 Pearl Harbor - director's cut - 4 disc (faktisk en meget lækker udgivelse, synes dog det er lidt syndt at det er med slipsleeve istedet for slipcase til digipacken).
#155 - du har da haft gang i nogle store vouchers. ;-)
Har lige købt Master & Commander for en milliard kroner... :-( Så den i Fona den anden dag til 50kr, men købte den ikke. Mine forældre havde spurgt om de ikke måtte komme over og se en film på mit nye anlæg og har derfor lovet dem at se M&C i aften, da lyden jo skulle være i referenceklasse... Men nu er den udsolgt i begge Fona i Lyngby. Fona 2000 har den, men til 100kr og gad ikke bruge en time på at køre til kbh og tilbage igen. Så endte med at give 120kr for den i den sure axelmusic i Lyngby. De har bare en elendig service, så det eneste der kan trøste mig er tanken om at det er axelmusic-konsortiet og ikke den lokale axelmusic jeg støtter med en overbetalt DVD. :-)
Kan iøvrigt oplyse om at 1-disc M&C kommer i Fona fra d.17.november til 50kr igen. Tror dog det er uden pap-cover som jeg dog trods alt har fået med for de 70kr jeg har betalt for meget... så det er da altid noget... :-/
Men alt i alt glæder jeg mig nu til at se den... :-)
#145 Hold da kæft det er flot!!! Jeg er ikke i tvivl om, at vi om nogle år blærer os over at have skrevet på samme forum som den store danske instruktør
"Jannik Von And" :D
Og husk!!! Ingen remakes ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#151 aknot 19 år siden
Tillykke!!
fik i dag fra Cd-wowoooo
Simpsons Season 5
Deadwood season 1 - endelig har kun ventet i 1½ måned, og season 2 står ude på hylden, selv om de var bestilt kronologisk, kom 2 først.
#152 dolphinfriendly 19 år siden
Fra DVDPacific:
"Nightbreed"
Fra Play:
"Mission Impossible 3 - 2-disc"
#153 filt 19 år siden
#154 filmz-CAADK 19 år siden
No Direction Home - Bob Dylan filmen af Scorsese(2-disc)
Kongekabale
Army Of Darkness
The Last Samurai(2-disc)
alt i alt fint for 175 kr, også har jeg vidst også sprængt mit dvd budget for denne måned.
Bruce: Batman has no limits
#155 thebigzzz 19 år siden
The da vinci project - 0 kr
Resvoir dogs - gas tank edition - 53 kr
Blue streak - 5 kr
Live Aid - 4 disc collection - 89 kr
Charlie and the chocolade factory - 2-disc special edition
Born on the 4th of july
Axel:
Se7en - deluxe edition - 50 kr
Dvdpacific:
Little man (wayans :D)
Mad about you - season 1
Pearl Harbor - director's cut - 4 disc (faktisk en meget lækker udgivelse, synes dog det er lidt syndt at det er med slipsleeve istedet for slipcase til digipacken).
#156 McPeter 19 år siden
Har lige købt Master & Commander for en milliard kroner... :-(
Så den i Fona den anden dag til 50kr, men købte den ikke. Mine forældre havde spurgt om de ikke måtte komme over og se en film på mit nye anlæg og har derfor lovet dem at se M&C i aften, da lyden jo skulle være i referenceklasse... Men nu er den udsolgt i begge Fona i Lyngby. Fona 2000 har den, men til 100kr og gad ikke bruge en time på at køre til kbh og tilbage igen. Så endte med at give 120kr for den i den sure axelmusic i Lyngby. De har bare en elendig service, så det eneste der kan trøste mig er tanken om at det er axelmusic-konsortiet og ikke den lokale axelmusic jeg støtter med en overbetalt DVD. :-)
Kan iøvrigt oplyse om at 1-disc M&C kommer i Fona fra d.17.november til 50kr igen. Tror dog det er uden pap-cover som jeg dog trods alt har fået med for de 70kr jeg har betalt for meget... så det er da altid noget... :-/
Men alt i alt glæder jeg mig nu til at se den... :-)
#157 filmz-ataris 19 år siden
#158 dyg 19 år siden
Evening / Evening Harder -- Oh fucking yeah
Fra TP
Midt Om Natten - 25kr
Azumi
Ong Bak
Infernal Affairs
3 for 120kr
#159 filmz-Bruce 19 år siden
"Jannik Von And" :D
Og husk!!! Ingen remakes ;)