#169 - Du venter 21 dage, så går du ind på Play's helpdesk og finder punktet med tabte forsendelser. Den guider dig ind på din ordreliste, hvor du så klikker på det item, der ikke er ankommet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Mean Creek Spongebob Squarepants The Movie Dark Water (remake) Pusher II
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Med den uhørt lave dollarkurs i disse dage tænkte jeg i torsdags, at nu skulle det dælme være. Jeg kunne få hele herligheden tilsendt med luftpost for lige under $40, og det gik åbenbart så hurtigt, så de ikke engang har nået at trække pengene på min konto endnu!
Og pakken gik behændigt uden om tolden, fordi de søde mennesker hos DVD Pacific kender alt til den sag og havde skrevet "$16.17" på pakken... Is niiice! :)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#171 dyg 18 år siden
#172 mini_jette 18 år siden
#173 dyg 18 år siden
Desuden er jeg jævnt træt af DVDProfiler-striden :(
#174 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#175 filmz-yoshimura 18 år siden
Mean Creek
Spongebob Squarepants The Movie
Dark Water (remake)
Pusher II
#176 Steve 18 år siden
The X-Files 1 sæson
#177 evermind 18 år siden
Marathonmanden - 20 kr.
Fra Blockbuster:
Silent Hill - 50 kr.
#178 Outbound Sith 18 år siden
Rome: The Complete First Season
Med den uhørt lave dollarkurs i disse dage tænkte jeg i torsdags, at nu skulle det dælme være. Jeg kunne få hele herligheden tilsendt med luftpost for lige under $40, og det gik åbenbart så hurtigt, så de ikke engang har nået at trække pengene på min konto endnu!
Og pakken gik behændigt uden om tolden, fordi de søde mennesker hos DVD Pacific kender alt til den sag og havde skrevet "$16.17" på pakken... Is niiice! :)
Fox Mulder
#179 filmz-yoshimura 18 år siden
#180 MouseMickey 18 år siden
Babel 2-disc + Ost limited edtion $32.99
Fra Bilka
Bowling For columbine 50 kr
The Pledge 50 kr