Jeg ejer selv og er tilfreds med både Thank You For Smoking og Nacho Libre. Kan dog sagtens forestille mig, at sidstnævnte langt fra vil falde i alles smag.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Fra DVDpacific: CSI - Sæson 4 CSI - Sæson 5 Wild wild west Jerry Seinfeld - Comedian King of queens - Sæson 8 What I like about you - Sæson 1 Battlestar Galactica - Sæson 1
Det var slet ikke idag men igår jeg modtog nedenstående..
Som nævnt tidligere, 1 stk. Wii inkl. spillet Rayman Raving Rabbids. Er du gal en tidsrøver. :D
Samt, ENDELIG, Life On Mars Season 1 fra Play.com + en toldregning på 124,-. Lidt sjovt når det nu var min første bestilling fra Play.com. Så tilbudet på de 200,- var slet ikke så godt igen. Hvor uheldig kan man være? :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#199 - Jeg starter også på afsnit 1 så snart jeg er hjemme fra skole. Har kæmpe forventninger til den serie efter alt det positive jeg har hørt herinde fra. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#191 filmz-Kadann 18 år siden
Thank You For Smoking
Lucky Number Slevin
Nacho Libre
#192 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#193 evermind 18 år siden
#194 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Det Ku´ Ikke være Bedre (DVD)
Evig Kærlighed (DVD)
Dejligt med noget som man slet ikke venter :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#195 thebigzzz 18 år siden
CSI - Sæson 4
CSI - Sæson 5
Wild wild west
Jerry Seinfeld - Comedian
King of queens - Sæson 8
What I like about you - Sæson 1
Battlestar Galactica - Sæson 1
#196 dolphinfriendly 18 år siden
'Talk Radio'
'Le Salaire de la Peur'
Og via en privat handel, kom Haneke boksen ind med posten.
#197 Bony 18 år siden
Som nævnt tidligere, 1 stk. Wii inkl. spillet Rayman Raving Rabbids. Er du gal en tidsrøver. :D
Samt, ENDELIG, Life On Mars Season 1 fra Play.com + en toldregning på 124,-. Lidt sjovt når det nu var min første bestilling fra Play.com. Så tilbudet på de 200,- var slet ikke så godt igen. Hvor uheldig kan man være? :D
#198 elwood 18 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#199 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#200 Bony 18 år siden