#50 Selvom du har et 4:3 tv kan man da godt se widescreen film på det.
I tilfældet med Shrek, har de jo skåret siderne af, for at få det til at passe i 4:3 format. Var filmen oprindeligt i 2.35:1, ville du miste næsten 2/3 af billedet.
#52 Har lige set at Shrek 3D er i widescreen, mens Shrek 1 og 2 ganske rigtigt er i 4:3 Jeg er svagtseende, så det er ikke så vigtigt for mig om billedet er i det ene eller andet format, bare jeg selv synes jeg får en god filmoplevelse ud af det så er jeg ganske tilfreds.
#54 okai kunne jeg jo, men desværre tror jeg det må blive ved ønskerne indtil jeg selv måske for sparet sammen en dag. Der er ikke nogen i min familie der har råd til så dyre gaver. I hvert fald ikke et 42" plasma tv, selvom det kunne være fedt nok at se film på.
Har modtaget en del samt købt en del med hjem på det sidste efter hjemvendt studietur til Skotland.
The Thing: Collector's Edition Eugenie...The Story of Her Journey into Perversion Contraband: Director's Cut The Christopher Lee Collection: Limited Edition 20th Century Epics The Batman Collection: Boxed Set Once Upon A Time In China Trilogy: Collector's Edition Sweet House of Horrors Zombie Flesh Eaters Phenomena The Jess Franco Collection Videodrome: The Criterion Collection The Terminator: Special Edition The Great Escape: Special Edition The Magnificent Seven: Special Edition
Sidste gang jeg går ind i en HMV med mit VISA på mig :/
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
#51 filmz-ataris 21 år siden
#52 El vez 21 år siden
I tilfældet med Shrek, har de jo skåret siderne af, for at få det til at passe i 4:3 format. Var filmen oprindeligt i 2.35:1, ville du miste næsten 2/3 af billedet.
Sammenligning 1
Sammenligning 2
#53 filmz-arf 21 år siden
Jeg er svagtseende, så det er ikke så vigtigt for mig om billedet er i det ene eller andet format, bare jeg selv synes jeg får en god filmoplevelse ud af det så er jeg ganske tilfreds.
#54 El vez 21 år siden
Alternativt kan du ønske dig en projektor eller 42" plasma-tv i julegave :)
#55 filmz-arf 21 år siden
#56 rimmer 21 år siden
George Of The Jungle
Taxi
Alle til en 50'er
#57 puffin 21 år siden
The Thing: Collector's Edition
Eugenie...The Story of Her Journey into Perversion
Contraband: Director's Cut
The Christopher Lee Collection: Limited Edition
20th Century Epics
The Batman Collection: Boxed Set