Min søster var i københavn i weekenden for at hente mig Finding Nemo og Klokkeren Fra Notre Dame på DVD fra TPmusik...
Hun fandt dem også, men ekspedienten fik ved et 'uheld' byttet Klokkeren om til Klokkeren II da han skulle hente filmen ude bagved... Så det er vidst en ommer!!! :-/
Men 249,- er da ikke så slemt for to disney-film, selvom det jo stadig kunne være bedre...
Hvordan cd-wow kan sælge en så rigtig flot udgivelse til £12.5 (incl sparelink og voucher) er mig ubegribeligt. Nu glæder jeg mig bare til at se om filmen er lige så flot som indpakningen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
# 70 Selv tak ... både for godt selskab, gode filmz og god mad. Det må vi snart gentage. Det var hyggeligt at Captain Vallo også kiggede forbi, selvom det kun var en kort bemærking.
Modtog en Olsen Banden boka, som desværre skal gives videre til Kadann, men hva' pokker det kunne jo være man får lov til at låne :o)
Smuttede lige forbi Axel og købte lidt gaver ...
Fargo (til evermind) Hitchhiker's Guide To The Galaxy (Til en af mine SciFi gale venner) Ultimate Fights (min actiongale søn) og en Taken boka (til min søde kone)
Nu må det snart være min tur til at få lidt filmz :)
#71 McPeter 21 år siden
Hun fandt dem også, men ekspedienten fik ved et 'uheld' byttet Klokkeren om til Klokkeren II da han skulle hente filmen ude bagved... Så det er vidst en ommer!!! :-/
Men 249,- er da ikke så slemt for to disney-film, selvom det jo stadig kunne være bedre...
#72 Zelle 21 år siden
Friends - Season 1 R1
The Fly I + II R1
På vej fra cd-wow:
Independence Day 2disc DTS
Ocean's Eleven (2001)
Grease
#73 dyg 21 år siden
Hvordan cd-wow kan sælge en så rigtig flot udgivelse til £12.5 (incl sparelink og voucher) er mig ubegribeligt. Nu glæder jeg mig bare til at se om filmen er lige så flot som indpakningen.
#74 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Modtog en Olsen Banden boka, som desværre skal gives videre til Kadann, men hva' pokker det kunne jo være man får lov til at låne :o)
Smuttede lige forbi Axel og købte lidt gaver ...
Fargo (til evermind)
Hitchhiker's Guide To The Galaxy (Til en af mine SciFi gale venner)
Ultimate Fights (min actiongale søn)
og
en Taken boka (til min søde kone)
Nu må det snart være min tur til at få lidt filmz :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#75 21 år siden
Glæder mig til at høre kommentarsporet med Kelly og Smith.
#76 filmz-Kadann 21 år siden
Coupling sæson 4 R2
The Man with the Golden Gun R2 (den eneste Bondfilm med Moore som havner i min samling)
Die Another Day R2
#77 filt 21 år siden
#78 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#79 filmz-Kadann 21 år siden
Jep, jeg skriver lige en pm til dig.
#80 chronaden 21 år siden
meet the feebles
talented mr. ripley
scarface
:)