#74 - jamen jeg vil da godt give dig en filmz... Hvad siger du til Manhunter 2-disc S.E. som jeg tilfældigvis har liggende? :-) Tænkte på om du måske har tid torsdag aften? Arbejder på min skole til kl.? men vi kan jo lige ringes/skrives ved... ellers må det blive engang i næste uge!
#74 Det var nemlig hyg'ligt! Tak til Evermind... Vi må lige få arrangeret endnu et møde henad juletid, hvor jeg ikke skal fise ud af døren med det samme igen. Rart endelig at få lidt kød og blod (især blod) på navnet.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Torsdag er fin for mig sålænge det bliver efter 16.15, hvor jeg har fri, så ring eller skriv til mig når du ved hvornår du kan få fri. Men hvis det vile stresse dig mindre kan vi godt skyde det til næste uge.
# 83 Ja, hyggeligt var det da. Måske kunne vi lave en slags julefokost, med eller uden Wifer :) ... og mon vi ikke får set en film/koncert eller 2 til den tid :) ...Kød og blod ... tja ... men du fik jo kun set den ene halvdel af Crystalstar :o)
# 86 og 87 Ja, det er en herlig koncert. Det er nok en af de koncertfilm, som jeg anbefaler flest gange, hvis folk er i tvivl om koncertdvder er noget værd :)
#81 filmz-maban 21 år siden
Blue Velvet.
skammer mig lidt over først at købe den nu
#82 McPeter 21 år siden
Tænkte på om du måske har tid torsdag aften? Arbejder på min skole til kl.? men vi kan jo lige ringes/skrives ved... ellers må det blive engang i næste uge!
#83 Captain Vallo 21 år siden
Det var nemlig hyg'ligt! Tak til Evermind...
Vi må lige få arrangeret endnu et møde henad juletid, hvor jeg ikke skal fise ud af døren med det samme igen.
Rart endelig at få lidt kød og blod (især blod) på navnet.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#84 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Torsdag er fin for mig sålænge det bliver efter 16.15, hvor jeg har fri, så ring eller skriv til mig når du ved hvornår du kan få fri. Men hvis det vile stresse dig mindre kan vi godt skyde det til næste uge.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#85 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#86 bobber 21 år siden
Queen: Live at Wembley Stadium.
Og slår derfor i øjeblikket et par kolbøtter af glæde!
Nu ville jeg bare ønske jeg havde et ordentligt lydanlæg.
-
#87 El vez 21 år siden
#88 bobber 21 år siden
Sidder og ser den nu. Det er herlig musik, og et band i absolut topform.
-
#89 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#90 chronaden 21 år siden
er der nogen der ved om den store koncert fra brasilien kommer ud på dvd anytime soon?