Fra Dvdoo i går: Hitchcocks Criterions: "Jamaica Inn", "Sabotage", "The Lady Vanishes", "The Man Who Knew Too Much" og "Secret Agent" Andre Criterions: "Slaget om Algier", "Permanent Vacation" og "Naked Lunch" (som jo er blevet lovprist her på kryds og tværs de sidste par dage, it better deliver ;) Derudover: "Dark Passage" og "Buffy Sæson 2"
Fra Moviezoo i dag: "Lost Sæson 2" "Buffy Sæson 1" "Scrubs Sæson 1, 2 og 3" "Elizabeth"
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
"Naked Lunch" (som jo er blevet lovprist her på kryds og tværs de sidste par dage, it better deliver
Du skal bare være tålmodig med den, og du kan eventuelt læse lidt om William Burroughs liv, så bliver filmen noget nemmere at afkode. Snart render du så men rundt i en tæt frakke og mumler: "Did I ever tell you about the man who taught his asshole to talk?" ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#212 - Jeg så den for første gang her i weekenden, og jeg var bestemt ikke skuffet. Det er en dybt underlig og speciel film, som jeg nok lige skal se en enkelt gang eller to mere, for helt at kunne værdsætte (og helt forstå).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#211 Benway 18 år siden
"Herzog on Herzog" til weekendlæsningen.
#212 rockysds 18 år siden
Hitchcocks Criterions:
"Jamaica Inn", "Sabotage", "The Lady Vanishes", "The Man Who Knew Too Much" og "Secret Agent"
Andre Criterions:
"Slaget om Algier", "Permanent Vacation" og "Naked Lunch" (som jo er blevet lovprist her på kryds og tværs de sidste par dage, it better deliver ;)
Derudover:
"Dark Passage" og "Buffy Sæson 2"
Fra Moviezoo i dag:
"Lost Sæson 2"
"Buffy Sæson 1"
"Scrubs Sæson 1, 2 og 3"
"Elizabeth"
#213 Benway 18 år siden
"Naked Lunch" (som jo er blevet lovprist her på kryds og tværs de sidste par dage, it better deliver
Du skal bare være tålmodig med den, og du kan eventuelt læse lidt om William Burroughs liv, så bliver filmen noget nemmere at afkode. Snart render du så men rundt i en tæt frakke og mumler: "Did I ever tell you about the man who taught his asshole to talk?" ;)
#214 elwood 18 år siden
Håber på min HD film er kommet når jeg kommer hjem men jeg tvivler lidt, havde nu set frem til at indvie tv'et rigtig med en god film i weekenden.
Oh well guess I will play with my PS3 then.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#215 filmz-Kadann 18 år siden
Tæskeholdet 3-disk
#216 dyg 18 år siden
#217 filmz-Bruce 18 år siden
The Rock - Blu-ray
Starship Troopers - Blu-ray
#218 rendesten 18 år siden
Har købt:
Fona:
Vertigo
Mørke
Ondskabens Øjne
Straw Dogs
Play.com
The Changeling
Raizing Arizona
Sendit.com
The consequenses of love
Tetsuo
Amazon.co.uk:
Election
Blue Velvet
Dead Again
Dinner Rush
The Killer
THX 1138
House Of Games
Bus 174
Paradise Now
Before Sunrise + Before sunset box
#219 rendesten 18 år siden
#220 filmz-Kadann 18 år siden
Batman Beyond sæson 2 og 3
Reservoir Dogs 15th Anniversary Edition
Desværre er sidstnævnte blevet trykket i posten, så den fine metalboks har set bedre dage, så den må byttes.