Hentede i dag den sjældne, polske re-release-plakat fra Antonionis Blow-Up, som jeg havde købt for den nette sum af €110. Pokkers dyrt, men den bedste plakat fra filmen, og en rullet, ubrugt, near mint som denne står normalt til det tredobbelte eller mere både på eBay og hos de få netshops, der har et eksemplar.
Desværre har det mega-tykke paprør fået et så hårdt slag, at hakket går hele vejen igennem pappet og den ekstra beskyttelse, sælger havde rullet om plakaten, så plakaten nu har ridser hele vejen midtover. Super ærgerligt, når man nu er så heldig at falde over et perfekt eksemplar til en tredjedel af prisen. Håber sgu, at sælger giver pengene retur. :-/
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Ben Hur 4 dics udgave, hehe er igang med den store oprydning og jeg ved ikke hvorfor, men den havde jeg åbenbart forlagt i et skab den dag jeg købte den.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Visitor Q (€10.99)
#62 rockysds 18 år siden
A Farewell to Arms
The Brown Bunny
Stage Fright
Joint Security Area
The James Dean Story
#63 filt 18 år siden
South Park: Bigger, Longer, Uncut! DVD Region 1 USA
#64 evermind 18 år siden
Talladega Nights - 30 kr.
#65 Bates 18 år siden
Blue Velvet
Lost Highway
Og så lå der også et par bøger i postkassen.
Fear And Loathing In Las Vegas
Fear and Loathing on the Campaign Trail '72
The Great Shark Hunt
#66 filt 18 år siden
#67 McPeter 18 år siden
#65 - hvad er den der Campaign Trail '72 for noget?
#68 Bates 18 år siden
#67 - Kan du så komme igang! :)
Fear and Loathing: On the Campaign Trail '72
#69 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Hentede i dag den sjældne, polske re-release-plakat fra Antonionis Blow-Up, som jeg havde købt for den nette sum af €110. Pokkers dyrt, men den bedste plakat fra filmen, og en rullet, ubrugt, near mint som denne står normalt til det tredobbelte eller mere både på eBay og hos de få netshops, der har et eksemplar.
Desværre har det mega-tykke paprør fået et så hårdt slag, at hakket går hele vejen igennem pappet og den ekstra beskyttelse, sælger havde rullet om plakaten, så plakaten nu har ridser hele vejen midtover. Super ærgerligt, når man nu er så heldig at falde over et perfekt eksemplar til en tredjedel af prisen. Håber sgu, at sælger giver pengene retur. :-/
#70 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"