og en Iron Maiden skive, hvor jewelcasen er helt busted.. jeg tror at postmanden har besluttet sig for at danset polka på den. Heldigvis er der ikke sket noget med coveret eller skiven.
Så kom den endelig. Efter at have modtaget en bootleg fra Amazon.com (og sendt den tilbage med krav om en fuld refund). Her købt hos Rightstuf.com istedet for:
Jin-Roh Special Edition har kostet den ringe sum af $35 med fragt. Jeg kan ikke lige se hvor den er blevet sendt fra, men det må være inden for EU, da der ikke er kommet told/moms på :)
Jackal (Collectors Edition) 100,- American Psycho 100,- Predator Special Edition 5.1 DTS (2 Discs) 6.5 £ Big Lebowski (R2) 39 kr. Ninth Gate, The (R2) 49 kr.
_______________________________________ How much does life weigh?
Kom til at gå ind i Accord i Skindergade og kastede lidt penge efter noget musik på dvd:
Steve Vai Live At the Astoria Lenny Krawitz Live
Samt et par cd'er: Vinnie Moore - Maze, Whitesnake - Starkers In Tokyo, A Tribute to Steve Vai & Joe Satriani, Live - V
Alt i alt en pæn fangst for sølle 300 kroner (når man tænker på at Steve Vai dvd'en alene koster knap 200 kroner de fleste steder).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#51 filmz-Kadann 21 år siden
Tomb Raider R3
Ocean's Eleven R2
Fra cdon:
From Hell R2
og en Iron Maiden skive, hvor jewelcasen er helt busted.. jeg tror at postmanden har besluttet sig for at danset polka på den. Heldigvis er der ikke sket noget med coveret eller skiven.
#52 HeavyClaus 21 år siden
Fik den af min dejlige kæreste i ½ fødselsdagsgave :)
#53 Ikari 21 år siden
#54 Scherlund 21 år siden
Her købt hos Rightstuf.com istedet for:
Jin-Roh Special Edition har kostet den ringe sum af $35 med fragt. Jeg kan ikke lige se hvor den er blevet sendt fra, men det må være inden for EU, da der ikke er kommet told/moms på :)
#55 Zelle 21 år siden
Steven Spielberg Present's: Taken 150 kr.
Nu var den jo så billig, så jeg tænkte at nu var det sku på tide at få den set...
#56 HeavyClaus 21 år siden
Hvad sagde lyden så? Var det 5.1?
Sry havde ikke set du havde svaret i heads up...
#57 filmz-Kadann 21 år siden
#58 filmz-Daedalos 21 år siden
American Psycho 100,-
Predator Special Edition 5.1 DTS (2 Discs) 6.5 £
Big Lebowski (R2) 39 kr.
Ninth Gate, The (R2) 49 kr.
How much does life weigh?
#59 inflector 21 år siden
Trilogy of the Dead - 200kr
The Frighternes 50kr
Thunderheart 50kr
Montys Encyklo Pythonia 300kr
#60 filmz-yoshimura 21 år siden
Steve Vai Live At the Astoria
Lenny Krawitz Live
Samt et par cd'er: Vinnie Moore - Maze, Whitesnake - Starkers In Tokyo, A Tribute to Steve Vai & Joe Satriani, Live - V
Alt i alt en pæn fangst for sølle 300 kroner (når man tænker på at Steve Vai dvd'en alene koster knap 200 kroner de fleste steder).