Gravatar

#1 El vez 21 år siden

Så fik jeg raidet USA og HMV shoppen i Heathrow på vej hjem:
R1:
- Jackie Brown CE
- Clerks X
- Lola Rennt
- In The Soup
- True Lies

R2UK:
- Coupling Box - den kunne jeg ikke stå for :)
- Beat Takeshi Trilogy Boks (Voilent Cop, Boiling Point, Sonatine - desværre i middelmådige udgivelser, men den var ikke særlig dyr)
- Ronin SE
- Fear X
- Donnie Darko (den skrabede)
- Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

...ahh det har været en god tur ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 El vez 21 år siden

Smed lige et par billeder op af Takeshi boksen, her og
Gravatar

#3 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 1 Velkommen hjem - Var vejret godt derover ??? Jeg tager snart afsted igen, så der vil jeg gerne have godt vejr :)

Den der Coupling box og Takeshi boksen vil jeg nu gerne have, så bliver du træt af den kan du blot smide den i min postkasse istedet for skraldespanden :O)

Min søn har lige købt Clerks X, den kan du glæde dig til for både billede/lyd og ekstras er rigtig godt.

Ja, det er jo rart altid at få lidt nye filmz og andet godt når man er ude at rejse, heldigvis er det jo rart at det snart er jul så kan det jo være at man får sig et par stykker mere.

Og jow da jeg modtog da også lidt i weekenden:

Moulin Rouge SE
Romeo + Juliet SE
Strictly Ballroom SE
The Wild Bunch SE
Stephen King's The Stand
Koncert DVD - Show - a night in the life of Matchbox Twenty (Uncut)

og lidt CD'er med filmmuzak fra Bl.a. CSI, Close Encounters og andre nye og gamle filmz.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#4 El vez 21 år siden

Hehe så fik den ikke for lidt Luhrmann? ;)

Ja vejret var godt bortset fra en lille sne-hændelse i Sequoia Natl. Park - et lille råd, tag snekæder med hvis du skal op over 6000 fod, for detder med at stå i korte ærmer og gummisko i 15cm sne og en Mustang der ikke vil hverken det ene eller det andet.. det er ikke noget hit :p

Jeg satser ikke på at skulle af med nogle af boksene foreløbig, men begge to kan også købes online hos hmv:
Beat Takeshi Trilogy
Coupling Complete Series 1-4
Gravatar

#5 cyberzed 21 år siden

XXX (Superbit) kunne ikke lige modstå lidt pumpende action til 69.95 hos axel
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 4 Ja jeg kunne ikke dy mig da de havde bedre lyd og billede end mine gamle.

Jeg tror detder med kæder bliver en god ide for jeg skal op i bjergene igen ;) ... og jeg tror nok jeg vil klæde mig lidt varmt på, for der hvor jeg skal hen kan der være ned til frysepunktet allerede i november - Brrrrrr >:)

Gravatar

#7 JannikAnd 21 år siden

Ikke for at vade i det, men du kunne jo evt. have købt denne...
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 7 - nu har jeg godt nok kun givet 180 kr for dem, men uden den ekstra disc ellers samme specs.

Er der nogen som vil købe mine ??? ... He he !

Gravatar

#9 filmz-yoshimura 21 år siden

Mht. Beat Takeshi boksen, så skulle det være nogle temmelig dårlige transfers - jeg mener, at i hvert fald Violent Cop fås i en bedre udgave. Ærgerligt, for jeg kunne også godt tænke mig nogle flere Kitano-film i min samling.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 Yoda 21 år siden

#1 Velkommen hjem, El Vez!

Nå, i dag modtog jeg "X-Files Season 3" - lækkert! Det var så heldigt, at Axelmusic har fået den i deres sortiment igen, så jeg skulle ikke ud og lede efter den andre steder. Nu mangler jeg kun season 7-8-9, så er samlingen komplet! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: