#91: Tak Kadann, det blev så til et Concept sæt, dog uden en subwoofer indtil videre, da de ikke havde AW10 hjemme. Egenlig synes jeg at Cerwin Vega højtalerne var meget fede, men de ville nok blive for voldsomme til mit cinema rum - Samtidig med at de kun havde en baghøjtaler, en demo hjemme og ingen center og de 2 front ikke kunne være i bilen på samme tid :P Og så synes jeg at de DALI Concept have en ret god klang. Efter at have set Der Untergang i går med DTS, er jeg fuld tilfreds med min investering :)
Ditte Menneskebarn (I 4:3, og ikke det drabelige 16:9 som Nordisk Film sendte filmen ud i oprindeligt.) til 99 kr. Grev Axel til 49 kr. Do the Right Thing til 39 kr.
#106: hehe, som sagt så ville jeg gerne se de Cerwin-Vega højtalere an (især fordi, det ikke er hver dag at jeg bruger 8000 på et sæt højtalere), inden jeg tog min beslutning, da de var og er mit teoretiske første valg. Det blev dog DALI der vandt i praksis :-) Det er bare lidt klamt, at jeg skal arbejde de næste 8 dage i træk og ikke rigtigt får nogle film gennem maskinen :P
#101 dolphinfriendly 19 år siden
Sweet Smell of Success
Battleship Potemkin
Der Himmel Über Berlin
Sympathy For Lady Vengeance
#102 SpielbergFreak 19 år siden
Edward Scissorhands: Anniversary Edition R1, i TIN box
#103 evermind 19 år siden
Ach! :( Men lad mig endelig vide, hvad du mener om den, når du når så langt. Moore plejer jo at være glimrende læsning! :D
#104 thebigzzz 19 år siden
Egenlig synes jeg at Cerwin Vega højtalerne var meget fede, men de ville nok blive for voldsomme til mit cinema rum - Samtidig med at de kun havde en baghøjtaler, en demo hjemme og ingen center og de 2 front ikke kunne være i bilen på samme tid :P Og så synes jeg at de DALI Concept have en ret god klang.
Efter at have set Der Untergang i går med DTS, er jeg fuld tilfreds med min investering :)
#105 filmz-Kadann 19 år siden
No problemo.. Concept er også et glimrende køb til surround. :) Får jeg et ekstra rum på et tidspunkt, regner jeg også med at købe sådan et sæt.
#106 McPeter 19 år siden
Tillykke med købet! Skal selv have mig sådan et sæt når jeg får nyt anlæg. :-)
#107 pulse83 19 år siden
Ditte Menneskebarn (I 4:3, og ikke det drabelige 16:9 som Nordisk Film sendte filmen ud i oprindeligt.) til 99 kr.
Grev Axel til 49 kr.
Do the Right Thing til 39 kr.
Fra CD-WOW:
Badlands til £4.99
#108 thebigzzz 19 år siden
Det er bare lidt klamt, at jeg skal arbejde de næste 8 dage i træk og ikke rigtigt får nogle film gennem maskinen :P
#109 Bates 19 år siden
Fra play.com
Phantasm (Digipack 5disc Limited Edition) - 98kr
The Doors 30 years commemorative edition - 65kr
Fra axelmusic
Memento (Limited Edition) - 139,95kr
Irreversible (Canada Edition) - 99,95
Spiderman 2 (Collectors dvd gift set) - 59,95kr
Texas Chainsaw Massacre 2003 (2disc) - 179,95
Kvickly
Alien Quadrilogy - 240kr
Dvdfromkorea
American Psycho S.E (2disc digipak, limited edition) - 93kr
Blockbuster
Godfather Collection (Digipak) - 269,95kr
#110 Bates 19 år siden
Tolderne havde så haft fat i min pakke, og åbnet den. men på regningen stod der også $10....hehe smart smart.