De ligger indenfor dit budget og så har du jo lidt at sammenligne med. Gør dig selv den tjeneste at tage noget musik med som du kender godt, hvis det også er vigtigt hvordan musik skal lyde på dit anlæg.
Fra Stereo Studio: Dogville/Dogville Confessions (69,95)
Fra Play: Angel - Complete Season 1 (£12.99) But I'm A Cheerleader (£4.49) A Nightmare On Elm Street - Ultimate Collector's Edition (7 Disc Box Set) (£23.99)
et stykke tid siden jeg har fået mig taget sammen til at skrive når jeg fik noget nyt, men idag kom der 2 ting der er så lækre at de skal nævnes. Fra Play The incredible shrinking man som må siges at være noget af en personlig favorit. Og endelig en ordentlig udgave af Lost highway som 2-disc med DTS og hele pivtøjet sådan.
V er en anelse tung, så den bliver nok ikke læst før weekenden og selvfølgelig havde de ikke Year One eller Arkham Asylum på lager, så jeg måtte "nøjes" med de danske Batman-tegneserier jeg havde bestilt. :)
#91 filmz-Kadann 19 år siden
Du kunne overveje at lytte på følgende sæt, hvis du skal i Hi-Fi Klubben:
http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/hoejttaler...
http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/hoejttaler...
De ligger indenfor dit budget og så har du jo lidt at sammenligne med. Gør dig selv den tjeneste at tage noget musik med som du kender godt, hvis det også er vigtigt hvordan musik skal lyde på dit anlæg.
#92 Herrguth 19 år siden
Fra Rema1000:
Peter Pan (49,95)
Fra Stereo Studio:
Dogville/Dogville Confessions (69,95)
Fra Play:
Angel - Complete Season 1 (£12.99)
But I'm A Cheerleader (£4.49)
A Nightmare On Elm Street - Ultimate Collector's Edition (7 Disc Box Set) (£23.99)
#93 zombieman 19 år siden
Fra Play
The incredible shrinking man som må siges at være noget af en personlig favorit.
Og endelig en ordentlig udgave af Lost highway som 2-disc med DTS og hele pivtøjet sådan.
#94 filmz-Kadann 19 år siden
V for Vendetta og et par Batman-tegneserier fra Fantask.
#95 evermind 19 år siden
Tillykke, så vil jeg bare glæde mig til anmeldelserne! ;)
Og godt at høre, at du har sendt filmen! Glæder mig.
#96 lyspunkt 19 år siden
Den var blevet afsendt d.3/2, så det var pænt hurtigt.
#97 chronaden 19 år siden
samt en bootleg af den herlige 80'er tegnefilm "The Flight of Dragons" :)~~
#98 dyg 19 år siden
Battlestar Galactica - The Complete Series
The Life Aquatic with Steve Zissou
Book of the Dead - The Complete History of Zombie Cinema (mmm braaaains)
Blandt andre ting også en bog, der har lidt med film at gøre:
Digital Compression for Multimedia (en sød skolebog).
#99 filmz-Kadann 19 år siden
V er en anelse tung, så den bliver nok ikke læst før weekenden og selvfølgelig havde de ikke Year One eller Arkham Asylum på lager, så jeg måtte "nøjes" med de danske Batman-tegneserier jeg havde bestilt. :)
#100 El vez 19 år siden