De to og Når du mindst venter det (eller something's gotta give) for 200 ialt.
De har omkring 30 titler at vælge imellem i deres 3 for 200 kampagne, det eneste dårlige ved den kampagne er at jeg slet slet ikke må købe flere film før jeg har fået en ny reol :D
En fyldt postkasse fra Biz: Citizen Kane - 2-disc Special Edition) Three...Extremes - Chan-wook Park, Takashi Miike og Fruit Chan - Fruit Chan's del har Christopher Doyle som cinematograf! The Good, The Bad And The Ugly - Special Edition, men ikke i digipak - skuffende Le Mépris Shaolin Soccer
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Modtog idag Riget og Riget II fra MovieZoo til 49 kr. stykket.
Har endnu ikke fået set denne tilsyneladende fremragende serie. Derudover syntes jeg at Von Trier er stærkt overvurderet, så det skal nok blive et spændende bekendtskab. :)
Modtog idag: Langt om længe en praktikplads efter utallige ansøgninger i løbet af efteråret! Hurra! :-D og da det skulle fejres på den eneste måde man kan fejre ting på, blev det også lige til: The Terminator: Ultimate Edition R2-DK til 99,- hos TP M. Night Shyalaman Collection (Signs, 6th Sense, Unbreakable) R2-DK til 99,- hos TP Natural Born Killers D.C. R2-DK til 25,- hos TP Monster's Ball R2-DK til 25,- hos TP Bruce den Almægtige R2-DK til 49,- hos Fona2K People I Know R2-DK til 29,- hos Fona2K
Så det har indtil videre været en god dag! :-D
Edit: Og i forgårs fik jeg forresten Young Guns S.E. R1 til 85kr fra DVDpacific! Super lækker udgave! :-)
#35 - Tillykke med det, hvad læser du og hvor har du fået plads? Jeg er selv lige blevet færdig med et praktikforløb, og det har været enormt fedt. Jeg kan kun anbefale dig at nyde det, og suge så meget til dig som muligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#37 - takker! Jeg læser skal også til ingeniør - Civilingeniør i International Teknologiledelse på Aalborg Universitet i København (der ligger i Ballerup for at forvirre tingene yderligere) :-)
Skal i praktik i en virksomhed der sælger kemikalier og skal lave noget kvalitetsstyring. Lyder super spændende og så får jeg oven i købet løn så det er perfekt! :-)
#31 cyberzed 19 år siden
De har omkring 30 titler at vælge imellem i deres 3 for 200 kampagne, det eneste dårlige ved den kampagne er at jeg slet slet ikke må købe flere film før jeg har fået en ny reol :D
#32 dyg 19 år siden
Citizen Kane - 2-disc Special Edition)
Three...Extremes - Chan-wook Park, Takashi Miike og Fruit Chan - Fruit Chan's del har Christopher Doyle som cinematograf!
The Good, The Bad And The Ugly - Special Edition, men ikke i digipak - skuffende
Le Mépris
Shaolin Soccer
#33 El vez 19 år siden
#34 pulse83 19 år siden
Har endnu ikke fået set denne tilsyneladende fremragende serie. Derudover syntes jeg at Von Trier er stærkt overvurderet, så det skal nok blive et spændende bekendtskab. :)
#35 McPeter 19 år siden
Langt om længe en praktikplads efter utallige ansøgninger i løbet af efteråret! Hurra! :-D
og da det skulle fejres på den eneste måde man kan fejre ting på, blev det også lige til:
The Terminator: Ultimate Edition R2-DK til 99,- hos TP
M. Night Shyalaman Collection (Signs, 6th Sense, Unbreakable) R2-DK til 99,- hos TP
Natural Born Killers D.C. R2-DK til 25,- hos TP
Monster's Ball R2-DK til 25,- hos TP
Bruce den Almægtige R2-DK til 49,- hos Fona2K
People I Know R2-DK til 29,- hos Fona2K
Så det har indtil videre været en god dag! :-D
Edit: Og i forgårs fik jeg forresten Young Guns S.E. R1 til 85kr fra DVDpacific! Super lækker udgave! :-)
#36 filmz-Solevad 19 år siden
#37 dyg 19 år siden
#38 McPeter 19 år siden
Jeg læser skal også til ingeniør - Civilingeniør i International Teknologiledelse på Aalborg Universitet i København (der ligger i Ballerup for at forvirre tingene yderligere) :-)
Skal i praktik i en virksomhed der sælger kemikalier og skal lave noget kvalitetsstyring. Lyder super spændende og så får jeg oven i købet løn så det er perfekt! :-)
#39 Herrguth 19 år siden
"The Rocketeer" fra CD-wow.biz, til 4,50 kr...
#40 lagoni 19 år siden
Selv fik jeg kun Closer og Robin Williams: Live on Broadway fra cd-wow