Jeg skal nok lige skrive når jeg har set DC udgaven. Jeg købte primært denne udgave for ekstra materialet. På disc 3 (af denne R1) er der et commentary til biograf-udgaven, hvor man ser castet (Ron P. og andre) sidde og kommentere hele filmen (ligesom på Jerry Maguire SE dvd'en). Det er ok underholdning.
jeg modtog en Pioneer VSX-915 receiver idag (min første receiver), den er bare ikke særlig sjov uden ordenlige højtalere :P i øjeblikket sidder mine gamle computer højtalere tilsluttet og ingen subwoofer. Jeg var i hi-fi klubben i lørdags for at se på nogle Cerwin-Vega højtalere, men de har ikke nogen før onsdag :'(
Jeg har ikke brugt DvdPacific før, men overvejer kraftigt at købe tre bokse igennem det (Kar-Wai, Dreyer og Griffith) - hvad kan du bedst anbefale man bruger mht. shipping og hvor længe ventetid skal man ca. regne med?
Hmm... det kommer an på hvad du lægge vægt på. Hvis du vælger en hurtig forsendelse koster det mere end hvis du vælger en langsom forsendelse. Personligt er jeg for nærrig til at give ekstra for en hurtigere forsendelse. Jeg vælger dog at få dem til at sende filmene individuelt. Forsendelsestiden varierer som sagt, men den tager normalt omkring 2-3 uger.
#86: nope, men ud fra hvad jeg har læst på nettet, så passer de meget godt til mine behov, samtidig med at de kan spille højt og prisen ser fornuftig ud. Jeg skal selvfølgelig have en lytter på dem, og derfor valgte jeg, at vente til onsdag, da de er mit teoretiske første valg :) Har du nogen bedre forslag til et komplet 6.1 set, med gulvhøjtalere, der koster omkring 8000 kr. ?
#81 filmz-Kadann 19 år siden
Ok, så kunne det jo tænktes at man skulle kigge lidt på den ved lejlighed. :)
#82 evermind 19 år siden
Ace Ventura 2
Sonny Soufflé Chok Show
Tonny Toupé Show
#83 SpielbergFreak 19 år siden
Brotherhood of War - Korean LE 3-disc
#84 Corgan 19 år siden
#74:
Nej, ingen told.
#75:
Jeg skal nok lige skrive når jeg har set DC udgaven. Jeg købte primært denne udgave for ekstra materialet. På disc 3 (af denne R1) er der et commentary til biograf-udgaven, hvor man ser castet (Ron P. og andre) sidde og kommentere hele filmen (ligesom på Jerry Maguire SE dvd'en). Det er ok underholdning.
#85 filmz-michaell 19 år siden
SPL - håber den lever op til forventningerne
Clerks X
#86 thebigzzz 19 år siden
#87 dolphinfriendly 19 år siden
Jeg har ikke brugt DvdPacific før, men overvejer kraftigt at købe tre bokse igennem det (Kar-Wai, Dreyer og Griffith) - hvad kan du bedst anbefale man bruger mht. shipping og hvor længe ventetid skal man ca. regne med?
#88 Corgan 19 år siden
#87:
Hmm... det kommer an på hvad du lægge vægt på. Hvis du vælger en hurtig forsendelse koster det mere end hvis du vælger en langsom forsendelse. Personligt er jeg for nærrig til at give ekstra for en hurtigere forsendelse. Jeg vælger dog at få dem til at sende filmene individuelt.
Forsendelsestiden varierer som sagt, men den tager normalt omkring 2-3 uger.
#89 McPeter 19 år siden
#90 thebigzzz 19 år siden
Har du nogen bedre forslag til et komplet 6.1 set, med gulvhøjtalere, der koster omkring 8000 kr. ?