Nah, der er en del, der har haft problemer med opdateringen, fordi de har haft tredjeparts software installeret, der ikke fungerer med Leopard. Apple har været nødt til at poste en guide til at komme ud af problemerne på deres OS X-supportside.
Opdateringen fungerede dog fint for mig. Alt kører smooth. Havde nu heller ikke så mange andre muligheder. Jeg har kun fået "update"-dvd'en, så jeg har ikke mulighed for at lave en ren install helt fra bunden.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Les Enfants Terrible (Criterion) Monsters and Madmen (Criterion) Mr. Arkadin a.k.a. Confidential Report (Criterion) The Adventures of Robin Hood (HD-DVD)
Beneath still waters Rush hour The firm Lost in translaction Junglebogen Grind house death proof The omen 2006 The hunted The dark The descent South of heaven west of hell Ladder 49 Running scared Broken flowers The triangle Bullfighter
#27 Den skulle meget gerne være regionsfri. Det er Tartan UK udgaven jeg har. Et lyn-preview af billed-kvaliteten imponerede mig dog ikke. Det var dog kun et lyn-preview! Lyden er til gengæld i DTS HD Master 7.1 Surround og lød ret imponerende, ved første tjek.
#21 filmz-Kadann 18 år siden
Det kan vi sagtens finde ud af. :)
#22 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#23 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#24 DarkLight 18 år siden
#25 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Opdateringen fungerede dog fint for mig. Alt kører smooth. Havde nu heller ikke så mange andre muligheder. Jeg har kun fået "update"-dvd'en, så jeg har ikke mulighed for at lave en ren install helt fra bunden.
#26 evermind 18 år siden
Takker, jeg glæder mig bestemt også til at se den, specielt efter, at jeg lige fik sat den på og hyggede mig med et lille preview! :D
Og så blev jeg altså ikke hjemme i dag, kørte bare direktør-stilen. ;)
#27 dolphinfriendly 18 år siden
Fra DVDPacific:
Les Enfants Terrible (Criterion)
Monsters and Madmen (Criterion)
Mr. Arkadin a.k.a. Confidential Report (Criterion)
The Adventures of Robin Hood (HD-DVD)
#28 Kiksmann 18 år siden
Beneath still waters
Rush hour
The firm
Lost in translaction
Junglebogen
Grind house death proof
The omen 2006
The hunted
The dark
The descent