#29 Jeg glæder mig meget til at komme igang med filmen - der fulgte en bog med udgivelsen, tror jeg læser den først. :)
#30 Jeg havde planer om at bestille Oldboy fra DVDPacific og kan ikke finde frem til nogen lister, hvor der står om den amerikanske udgave er regionfri. Dog ér det jo en Tartan udgivelse, så mon ikke? Lyder ret nice med 7.1 - det er i hvert fald én god grund til at købe den fluks! ;)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ved godt det ikke er "hvad bestilte du" tråden, men bestilte At Worlds End i dag. Den nye Ken Follett. Jeg glæder mig bare SÅ meget til at modtage den...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#32 Jeg er til dels enig, men lad os bare sige, at den har en vis "sentimental værdi".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Var forbi TP igår - mange nye tilbud. Kom hjem med:
The Day After Tomorrow 2-disc - 50kr The Office S1 - 50kr The Office S2 - 50kr (desværre udsolgt af juleafsnittene - den britiske iøvrigt) Saw - 25kr Ringu (the Ring) - 25kr Travis - At the Palace DTS - 50kr
#31 dolphinfriendly 18 år siden
#30 Jeg havde planer om at bestille Oldboy fra DVDPacific og kan ikke finde frem til nogen lister, hvor der står om den amerikanske udgave er regionfri. Dog ér det jo en Tartan udgivelse, så mon ikke? Lyder ret nice med 7.1 - det er i hvert fald én god grund til at købe den fluks! ;)
#32 filmz-yoshimura 18 år siden
Besat
Mørke
Allegro
Black Dahlia
#33 davenport 18 år siden
Jeg glæder mig bare SÅ meget til at modtage den...
#34 Notional 18 år siden
#35 filmz-Kadann 18 år siden
David Morrell: Blodigt Opgør (First Blood) - 30 kr.
#36 chronaden 18 år siden
er "Black Dahlia" satme ikke værd!
Edit: bestilte lige hele x-files samlingen til £70 hos amazon.uk!
#37 evermind 18 år siden
Class of 1984
The Grudge 2
30 kr. stk.
#38 filmz-yoshimura 18 år siden
#39 chronaden 18 år siden
#40 McPeter 18 år siden
The Day After Tomorrow 2-disc - 50kr
The Office S1 - 50kr
The Office S2 - 50kr
(desværre udsolgt af juleafsnittene - den britiske iøvrigt)
Saw - 25kr
Ringu (the Ring) - 25kr
Travis - At the Palace DTS - 50kr