Endelig dumpede der den første sending af lidt nye film ind i samlingen efter mange uger på gamle VHS'er og VCD'er :o)
2 film fra da jeg voksede op og gik i biffen med min far og storebror søndag aften efter en hel weekend med mine bedsteforældre og huslige gøremål, så måtte det jo blødes op med lidt gode og underholdende actionfilm ...
Fik lige et boblebrev fra axel idag. Indhold: X-Files Season 2 R4 7-disc Amaray (skod til det sidste!)
En skam det kun var amaray-case - har sæson 1 som digipack og den er KLART federe... Men sådan går det jo. Fik den til gengæld for 300kr - ville nok alligevel ikke have betalt meget mere for at få digipack... :-(
Men lidt skuffende - det stod ikke på siden og nu ligner det bare en bunke afsnit af venner eller sådan noget andet gøjl... Det er som om den ikke ser helt så farlig ud længere! :-) Der står desuden ikke specs på coveret - hverken det ydre eller de enkelte indre... Mærkeligt!
Edit: Har lige tjekket i DVDprofiler og når man indtaster den stregkode der er hos axel, så står der digipack... :-(
#111 21 år siden
#112 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
2 film fra da jeg voksede op og gik i biffen med min far og storebror søndag aften efter en hel weekend med mine bedsteforældre og huslige gøremål, så måtte det jo blødes op med lidt gode og underholdende actionfilm ...
The Wild Geese 70 kr
The Guns of Navarone 50 kr
Begge fra Fona 2000 :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#113 McPeter 21 år siden
X-Files Season 2 R4 7-disc Amaray (skod til det sidste!)
En skam det kun var amaray-case - har sæson 1 som digipack og den er KLART federe... Men sådan går det jo. Fik den til gengæld for 300kr - ville nok alligevel ikke have betalt meget mere for at få digipack... :-(
Men lidt skuffende - det stod ikke på siden og nu ligner det bare en bunke afsnit af venner eller sådan noget andet gøjl... Det er som om den ikke ser helt så farlig ud længere! :-)
Der står desuden ikke specs på coveret - hverken det ydre eller de enkelte indre... Mærkeligt!
Edit: Har lige tjekket i DVDprofiler og når man indtaster den stregkode der er hos axel, så står der digipack... :-(
#114 21 år siden
#115 lagoni 21 år siden
lige et eksempel til: http://www.thedigitalbits.com/reviews3/alienquadbo...
og lidt cover-definitioner: http://www.atozmusic.com/dvdwrapsbooks.html
#116 21 år siden
#117 evermind 21 år siden
Terkel i knibe (100 kr.)
The Ring - US-versionen (65 kr.)
Waterboy (40 kr.)
#118 21 år siden
#119 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#120 21 år siden