Kiggede forleden på min samling og blev lidt deprimeret over, at der ikke var noget rigtig godt action, når jeg ikke var i humør til at se Monica Belucci blive voldtaget i en skummel tunnel i 10 minutter non-stop, eller se en flok børn blive tortureret i Pasolini anti-facistiske "Sàlò", eller Antoinne Doinels ulykkelige liv i François Truffauts fortælling om denne. Derfor besluttede jeg mig for at kigge på eBay og finde noget forsvarligt action, og det blev til...
"The Terminator: Ultimate Edtion", som jeg mener, er sin efterfølger overlegen.
Jeps... Det er sku mange penge, men der er altså mange timers underholdning på høj plan gemt deri. Jeg må ned og sælge mit hår til parykfabrikken :P Så er der en lille chance for at den kommer hjem på hylden.
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
#21 dollaro 21 år siden
Planet Of The Apes (2 Disc)
BBC - Det Vilde Indonesien
Tilbage til Fremtiden - Trilogy Box Set (R2)
En Verden Udenfor
Tombstone
#22 JannikAnd 21 år siden
"The Terminator: Ultimate Edtion", som jeg mener, er sin efterfølger overlegen.
#23 DarkLight 21 år siden
#24 El vez 21 år siden
Forleden koebte jeg Monty Python's Flying Circus boka'en, noejj den er laekker.
Og saa skete det jo i forgaars, at jeg fik indkoebt den laenge ventede Panasonic PT AE700 projektor, der bare er en helt igennem superfraek sag!
Er majt majt glad nu :)
#25 dollaro 21 år siden
Må man spørge hvor du har købt din Monty Python's Flying Circus henne? og til hvilken pris?
#26 El vez 21 år siden
Den kan faas (billigere) hos Axel for knap en tudse:
http://www.axelmusic.com/productDetails/7339617017...
#27 filmz-topmajor 21 år siden
#28 chronaden 21 år siden
#29 dollaro 21 år siden
Det er sku mange penge, men der er altså mange timers underholdning på høj plan gemt deri.
Jeg må ned og sælge mit hår til parykfabrikken :P Så er der en lille chance for at den kommer hjem på hylden.
#30 filmz-Kadann 21 år siden
http://www.axelmusic.dk/productDetails/73396170174...