#134, sagde du ikke i #127, at du havde modtaget en stor kasse med Alien Hoved og diverse DVD'er, men nu siger du, at det først kommer i morgen. Er det mig der har misforstået noget, eller dig der ikke kan bestemme dig?
Mit Alien Hoved er også ankommet til landet og forsøgt afleveret i går, så efter arbejde henter jeg den hos fragtfirmaet, som heldigvis ligger i umiddelbar nærhed af mit arbejde.
# 136 Ja, faktisk så er "standard" udgaven bedre end Superbit versionen, men den har faktisk heller ikke den samme glød som min gamle LD, så måske skulle jeg have beholdt den selvom den var på 2 plader.
# 137 Har bestilt 2 men på 2 forskellige dage, men jeg troede de havde samlet ordrene.
#131 filt 21 år siden
#132 filt 21 år siden
#133 filt 21 år siden
#134 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Godt når man sælger sine gamle VHS'er (120 stk) at man får sådan noget godt for dem.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#135 filt 21 år siden
#136 filmz-Bruce 21 år siden
Blev dog sur, da jeg købte Superbit versionen af Guns of Navarone. Meget dårlig kvalitet :(
#137 Jay El 21 år siden
Mit Alien Hoved er også ankommet til landet og forsøgt afleveret i går, så efter arbejde henter jeg den hos fragtfirmaet, som heldigvis ligger i umiddelbar nærhed af mit arbejde.
#138 Herrguth 21 år siden
Donnie Darko: Director's Cut (2 disc edition) "Limited Edition 3D packaging".
#139 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
# 137 Har bestilt 2 men på 2 forskellige dage, men jeg troede de havde samlet ordrene.
#140 filmz-Crystalstar1200 21 år siden