Ataris, det var såmænd i Velizy 2, storcenter i en forstad syd for paris..
Ja Fnac er et udmærket sted, men de er ikke særlig billige, jeg har i det hele taget ikke fundet nogen steder hernede hvor jeg kan finde film til under 15-20 euro, lidt belastende.. Men så er det jo godt man har cdwow og axel.
#33 & 36: Mange tak, selvom af de to, er jeg nok gladest for projejktoren, men begge ting er naturligvis bedst i kombination :)
Så modtog jeg også internetforbindelse idag, nu kan jeg også browse filmz.dk i min fritid :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#41 dollaro 21 år siden
Filt hvad måtte give for denne pragtfulde udgivelse?
#42 filt 21 år siden
Leder lige efter en tråd på et DVD-forum, hvor der er mange billeder af Alien-hovedet tæt på.
#43 davenport 21 år siden
Filt, stoooopp the search.... ;)
#44 filmz-sanjo 21 år siden
Fuck hvor nice, undskyld sproget men, ville dræbe for denne udgivelse: DAMN!
#45 El vez 21 år siden
Ja Fnac er et udmærket sted, men de er ikke særlig billige, jeg har i det hele taget ikke fundet nogen steder hernede hvor jeg kan finde film til under 15-20 euro, lidt belastende.. Men så er det jo godt man har cdwow og axel.
#33 & 36: Mange tak, selvom af de to, er jeg nok gladest for projejktoren, men begge ting er naturligvis bedst i kombination :)
Så modtog jeg også internetforbindelse idag, nu kan jeg også browse filmz.dk i min fritid :D
#46 davenport 21 år siden
Det er gået over mit hovede..
#47 SpielbergFreak 21 år siden
I Laserdisken fandt jeg:
Ronin - Special Edition R2 UK (DTS, 2-disc, digipak og danske tekster) pris: 129 kr! (Kan også findes på deres site)
Trainspotting - The Definitive Edition R2 UK (DTS, 2-disc og papomslag) pris: 150 kr (Ligeledes på deres site)
Fra Kvickley:
Pusher - Special Edition (sort papomslag) pris: 99 kr
#48 El vez 21 år siden
#47 Den 'nye' Pusher dvd er indholdsmæssigt fuldstændig identisk med den gamle udgivelse, hvis jeg ikke tager meget fejl.
#49 SpielbergFreak 21 år siden
Det kan godt være, men den er i en/et meget federe indpakning/cover......:-)
#50 inflector 21 år siden