Gravatar

#101 filmz-ataris 21 år siden

#100 - Lyder fint, takker :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#102 Yoda 21 år siden

Fik en billig version af "Amos and Andrew" til en flad ti-krone.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#103 filmz-yoshimura 21 år siden

Fik Dark Crystal CE fra choicesdirect i dag. Glæder mig til at gense den :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#104 HeavyClaus 21 år siden

Jep det er et rigtigt lækkert band, glæder mig sindsygt til den nye skive 12. april, hvis du ikke har hørt den nye "Happy?" så gør det med det samme :)
Desværre er udgivelsen ikke så god som jeg havde håbet på, de kunne godt have lagt begge versioner af videoen på. Der ligger kun den nye 2.0. Det er jo en dvd kun til det nummer, så lidt plat syntes jeg :(

Jeg var der ovre siden Sidste lørdag og til denne søndag, så det var en god lang tur. Var der ovre med skolen på "Studietur", men min faglige indlæring på den tur var godt nok ret begrænset.
Det er en ret flot by med massere af lækre steder at besøge, men personligt syntes jeg det mest fascinerende var de mange forskellige kulturer der levede der. Samt hvor forskellig byen kunne være på så "lille" en afstand... :)

Ja, det er ikke helt dårligt... Tror rigtigt at det har skulle være en gratis reklame agtigt ting, der står hvertfald "For Promotion" bagpå... Men jeg tænkte hvad fanden :)
Gravatar

#105 Scherlund 21 år siden

Modtog lige i dag en enkelt DVD fra Sendit.com:

Perfect Blue R2UK til £6.49

Coveret har desværre fået et slag i det ene hjørne. Det betyder at der er slået lille hul. DVD'en i sig selv er heldigvis ikke berørt. Men jeg ville da gerne have et nyt cover fra dem. Nogen der ved om de er ligesom cd-wow og bare sender et nyt cover uden beregning? Jeg gider ikke til at bøvle med at sende noget retur for et enkelt cover.
Gravatar

#106 dyg 21 år siden

Jeg regnede med at skulle have min Ninja Scroll boka i dag, men nej..

Da jeg kom ned til postkassen lå der et brev fra postdk i stedet. Inden i det brev står der med versaler:

1 DVD BOX
FAKTURA UDBEDES INDEN 14 DAGE.

Jeg har før hørt om folk, der har fået deres gift-markerede pakker snuppet i tolden, men det er første gang det sker for mig. Øv for hunde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#107 aknot 21 år siden

Hvordan ser det brev ud du har fået??
jeg har været i samme "knibe" men kom ud af den uden at betale moms og diverse andre ting.
men vil bare lige vide om det er det samme brev vi har fået, for i mit stod der ikke noget om hvad der var i pakken.
Gravatar

#108 Jay El 21 år siden

kom ud af den uden at betale moms og diverse andre ting

Hvordan det, om man må spørge?
Gravatar

#109 aknot 21 år siden

Der var en gang hvor jeg fik et brev hvor i der stod at jeg skulle informere om hvad pakken var, hvad den indeholdte og dens værdi.
efter som jeg havde fået DVDfromKorea til at makere den som gave og smide fakturaen væk, kunne tolderne ikke se dens værdi.
så jeg sendte (i den med følgende frankeret kuvert) en lille seddel, hvor på jeg skrev citat:
"pakken er en gave og den indeholder DVD´er til en værdi af $14, håber det er informationer nok" citat slut.

selv om værdien med forsendelse og det hele var lidt over $60, men jeg tænkte at det kan de jo ikke se nogle steder.

og to dage efter kunne jeg hente min pakke på mit lokal posthus, uden at betale noget extra og leve lykkeligt til mine dages ende..................måske

ved dog ikke om den går hver gang, har kun prøvet det en gang, min Ninja Scroll gik lige igennem.

edit: og da jeg fik pakken kunne jeg set at DVDfromKorea faktisk havde skrevet en værdi ude på pakken på $16, og det havde jeg ikke bedt dem om at gøre.
Gravatar

#110 dyg 21 år siden

Jeg sidder på skolen lige nu, og kan egentligt ikke huske præcis hvad der stod på sedlen, men jeg mener at titlen på dvd'en står derpå.

Jeg kigger lige på det når jeg kommer hjem. Tak for hjælpen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: