Gravatar

#1 dyg 21 år siden

Så starter vi et nyt kapitel i den berømte tråd, hvor vi alle udstiller hvorledes vi ruinerer os selv.

Jeg kom lige til at smutte forbi TP idag:
Fluernes Herre
Den Tredje Mand
The Big Lebowski
Bram Stoker's Dracula
Snuff
The Abyss

I alt 170kr, lige til at klare.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

#2 21 år siden

God pris :-)

Hvilken version af The Abyss og hvor meget?
Gravatar

#3 dyg 21 år siden

50kr, og der er to versioner på den. Den originale og så en special edition, der er 28mins længere.

#4 21 år siden

#3 NayZe: Jeg har også købt den men har ikke set den endnu (jo, tidligere selvfølgelig, i begge versioner).

Men jeg undrer mig over, at der er plads til begge versioner på disc 1. Ekstramaterialet er jo på disc 2. Jeg sidder ikke lige med den hér, men så vidt jeg husker, så er det ikke en vendbar disc. Så skal der jo være 4-5 timer på den ene disc på én side?
Gravatar

#5 Scherlund 21 år siden

#4 enten er det fordi de køre med en latterlig lav bitrate eller også er det blot fordi de bruger samme metode som på Alien Quadrilogy udgivelsen. Her er begge udgaver af filmene jo også på en disc. Mener det hedder seamless branching.
Gravatar

#6 dyg 21 år siden

De genbruger sikkert bare de scener, der går igen i de to versioner, således de ikke ligger to gange på discen. Så er det kun de ændrede/udvidede/ekstra scener, der fylder ekstra på discen.

#7 21 år siden

#6: Ok, smart. Det troede jeg faktisk ikke at man kunne, uden at der opstod markante 'hak'.
Gravatar

#8 filmz-dr. hoax 21 år siden

Ja det er sgu da for cool hvis man kan det! ...den teknik, den teknik! ;)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#9 inflector 21 år siden

Var et smut i stereo studio

Roger Rabbit special edition 50kr
Robocop special edition 100kr
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#10 filt 21 år siden

Modtog idag:

Total Recall Special TIN Edition

Fik den for 99,95kr hos Axelmusic.

Eneste minus er at fornøjelsen ved at modtage den blegnede totalt, ved siden af igår, hvor jeg modtog Alien Head.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: