#3 NayZe: Jeg har også købt den men har ikke set den endnu (jo, tidligere selvfølgelig, i begge versioner).
Men jeg undrer mig over, at der er plads til begge versioner på disc 1. Ekstramaterialet er jo på disc 2. Jeg sidder ikke lige med den hér, men så vidt jeg husker, så er det ikke en vendbar disc. Så skal der jo være 4-5 timer på den ene disc på én side?
#4 enten er det fordi de køre med en latterlig lav bitrate eller også er det blot fordi de bruger samme metode som på Alien Quadrilogy udgivelsen. Her er begge udgaver af filmene jo også på en disc. Mener det hedder seamless branching.
De genbruger sikkert bare de scener, der går igen i de to versioner, således de ikke ligger to gange på discen. Så er det kun de ændrede/udvidede/ekstra scener, der fylder ekstra på discen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 dyg 21 år siden
Jeg kom lige til at smutte forbi TP idag:
Fluernes Herre
Den Tredje Mand
The Big Lebowski
Bram Stoker's Dracula
Snuff
The Abyss
I alt 170kr, lige til at klare.
#2 21 år siden
Hvilken version af The Abyss og hvor meget?
#3 dyg 21 år siden
#4 21 år siden
Men jeg undrer mig over, at der er plads til begge versioner på disc 1. Ekstramaterialet er jo på disc 2. Jeg sidder ikke lige med den hér, men så vidt jeg husker, så er det ikke en vendbar disc. Så skal der jo være 4-5 timer på den ene disc på én side?
#5 Scherlund 21 år siden
#6 dyg 21 år siden
#7 21 år siden
#8 filmz-dr. hoax 21 år siden
#9 inflector 21 år siden
Roger Rabbit special edition 50kr
Robocop special edition 100kr
#10 filt 21 år siden
Total Recall Special TIN Edition
Fik den for 99,95kr hos Axelmusic.
Eneste minus er at fornøjelsen ved at modtage den blegnede totalt, ved siden af igår, hvor jeg modtog Alien Head.