Gravatar

#101 filmz-propagandapanda 21 år siden

Det er nok det sted jeg handler mest udover CDwow faktisk :)
Gravatar

#102 lagoni 21 år siden

Lige som Kalle Ferm, modtog jeg også endelig Nosferatu fra dvdsoon
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#103 Kalle Ferm 21 år siden

Jeg har været ud for at nogle af filmene fra DVDsoon ikke er superudgaver... men hvad - for 3 dollars kan man jo heller ikke forlange det helt vilde. Fx Hudsucker Proxy som jeg fik for nylig. Den har et billede der er lidt for aflangt.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#104 filmz-yoshimura 21 år siden

#103: Hvis du mener koreandvds, så kan jeg godt forstå, billedet er lidt aflangt, hvis du ser den på widescreen - der er mig bekendt kun 4:3 billede på :-)

Mht. koreandvds og levering etc, så har jeg aldrig oplevet, at noget ikke er nået frem, og jeg får de fleste forsendelser inden for en uges tid. Priserne er gode, men hold da k... hvor ville det være rart, hvis bagatelgrænsen i Danmark var på niveau med resten af EU - så skulle der dælendundreme handles!!!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#105 Kalle Ferm 21 år siden

Ups, ja - mener naturligvis Koreandvds. Hører jeg dig sige at de kun udgiver i 4:3?

Synes da jeg har et par stykker i 16:9...
Gravatar

#106 filmz-yoshimura 21 år siden

#105: Nej, det siger jeg skam ikke, men man skal være opmærksom på, at flere af deres billige titler (f.eks. fra deres $3 sales) kun er i 4:3 - det skal man lige huske at tjekke, inden man bestiler en given film.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#107 Captain Vallo 21 år siden

Har netop anskaffet mig:

El Espinazo Del Diablo
aka The Devil's Backbone

Glæder mig mere og mere til på lørdag!
Det bliver alletiders filmaften.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#108 Kalle Ferm 21 år siden

OK, takker.
Gravatar

#109 chronaden 21 år siden

cdwow:

The Shawshank Redemption: 10th Anniversary Edition (3 Discs)

:D~~
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#110 evermind 21 år siden

#90: Yoshimura, er du ikke lige rar at fortælle, hvordan "Shaun of the Dead" er, når du har set den? Bebe... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: