Gravatar

#131 filmz-Bruce 19 år siden

#130 Dobbelt feature med It's A Wonderful Life :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#132 JannikAnd 19 år siden

#131 - Tja, men der er sgu klasseforskel :)
Gravatar

#133 NightHawk 19 år siden

# 82 -

Hey, har lige set "Dead Man" i går og nej der er ingen undertekster på, desværre. Det er faktisk lidt irriterende, at de ikke har lagt det på, for det er sgu lidt svært at høre hvad Michael Wincott siger nogen steder. Han har det med, at mumle i ret hurtige vendinger og så fanger man desværre ikke alle hans gode jokes.

Ekstramaterialet er det samme som den gamle australske udgave, så der ikke noget nyt der. Derimod syntes jeg kopien af "Dead Man" er markant bedre på billedsiden end den gamle, der havde det med at flakke/blinke i billedet og var særlig slem i de mørke scener. Det er der der ikke noget af på Directors Suite udgaven. Coveret er der også, selv om det er lille detalje, blevet kælet lidt mere for og det klær udgivelsen.

Så den nye udgave kan godt anbefales, trods det lidt ærgelige ved de manglende undertekster. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#134 Benway 19 år siden

#133 Okay, tak for oplysningerne. Jeg har længe ledt efter en udgave med undertekster, men det kan godt være bare skal stille mig tilfreds med denne her så. Det lyder i hvert fald godt med billedet :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#135 Herrguth 19 år siden

Købte idag:

Brothers Grimm
Wedding Date
Hitchhiker's Guide To The Galaxy
Closer

Alle til 49,95 pr. stk...
Gravatar

#136 dyg 19 år siden

#135 - Så skal Hitchhikers Guide bare lige falde 50kr mere, så begynder jeg at blive interesseret i at købe den :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#137 filmz-CAADK 19 år siden

#135 Hvor fik du Closer til 50 kr.?? har kun set den til en hund
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#138 filmz-Bruce 19 år siden

#132 I bet :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#139 filmz-sparrowed 19 år siden

Fik igår fra amazon...

Coffee and Cigarettes R1

+ soundtracket fra Judgment Night.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#140 Herrguth 19 år siden

#137 På Fisketorvet i DVDplanet (tror jeg det hed...).

#136 Jeg har ikke set den før, eller læst bogen, så jeg håber bare på lidt god underholdning...

Skriv ny kommentar: