Gravatar

#141 filmz-no015 19 år siden

3stk for 100,- i Stereo Studie
Jungle Fever.
Welcome to the Jungle.
Close encounters of a third kind.
....og så lige Copland til sølle 25,-

+ Fantasia 2000 fra privat : )

Gravatar

#142 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Har for tredje gang modtaget A Chinese Ghost Story HKL fra Play - og for tredje gang med en løs og ridset disk. :(

Problemet ligger åbenbart ved selve plasticholderen i coveret. Modtog tidligere Onibaba MoC, der benytter samme type og også var løs. Den var heldigvis kun minimalt ridset, mens den kinesiske spøgelseshistorie ryger retur igen-igen-igen.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#143 El vez 19 år siden

Det må være tegn på at du skal have trilogien i den superlækre udgave :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#145 filmz-Le Samouraï 19 år siden

#143+144 - Ja, det kunne godt tyde på, at der er magter, der forsøger at overbevise mig i den retning (du er ikke tilfældigvis postbud, El Vez? ;-)

Hvordan ser det ud med told og forsendelsestid fra dvdfromkorea.com? Det lyder ret interessant med den originale 1959-udgave af filmen.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#146 El vez 19 år siden

Du kan få dem til at nedskrive værdien, så der er større sansynlighed for at undgå told. Det fungerede for mig den ene gang jeg handlede hos dem. Man skal dog betale forsendelse, men det er overkommeligt.

Det ser ud som om det er en ny trykning (Den står som pre-order og 'udkommer' 23/8) - det er en lækker boks og specs er bedre end nogen af de eksisterende releases - dts-ES osv.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#147 pulse83 19 år siden

Modtog idag fra MovieZoo:

Carnivále (Season 1) til 230 kr.

Så må vi se hvad det er for noget serie-sjov, som alle filmz folk taler om.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#148 SpielbergFreak 19 år siden

Fra Axel:

Nuremberg R1
Gravatar

#149 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Fra WOW:

Short Cuts (Criterion)
Gravatar

#150 McPeter 19 år siden

#149 - tillykke! Det er en fantastisk film og en fantastisk udgivelse! En af de DVDer jeg er gladest for at eje... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: