Gravatar

#201 filmz-yoshimura 19 år siden

#200 Jeg mente sådan set bare, at der er studier, hvor man må slippe væsentligt mere hvert semester. Ikke at 2200 er småpenge for en studerende (trust me, I know), men kunne have været værre, og det var skam blot i lyset af dette, at jeg mente, at det var (relativt) nådigt sluppet.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#202 mini_jette 19 år siden

#201...
Jeg fangede den godt første gang... Og det var ikke min mening at komme til at lyde som en stuck-up, nærrig lille heks (selv om det vist gik vældig godt)... Problemet er egentligt mest det at det er lidt svært at huske på at andre må slippe mere, når man lige ser hvor meget det løber op i for en selv...hvis du kan følge mig...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#203 filmz-yoshimura 19 år siden

#202 Fair nok. Hvad læser du egentlig?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#204 mini_jette 19 år siden

Jeg skal til at starte med at læse multimediedesign til den 1. sep...
Gravatar

#205 dyg 19 år siden

#204 - Jeg føler med dig. Verdens værste uddannelse, har selv været den igennem. Aldrig har jeg set noget så indholdsløst (måske lige Doom eller The Fast & The Furious?) som den uddannelse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#206 filmz-lbw 19 år siden

#205 Nu skal du ikke overmotivere... ;)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#207 chronaden 19 år siden

sq lige til at skrive det samme, jeg tog 1½ semester og droppede så den undskyldning for en uddannelse..
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#208 filmz-saku 19 år siden

fotex har altsaa aaben til 22 i dag mayze saa det kan vaere du stadig kan naa det
Gravatar

#209 evermind 19 år siden

Modtog lidt fra eBay:

Dead Creatures (opfølgeren til I, Zombie)
Eraser

Hehe, og så en fræk druk-T-shirt med påskriften "Bastards of the Universe" og et billede af Skeletor, der sidder på sin trone og drikker bajer og rækker fuckfinger. Kvaliteten virker ganske vist lidt små-nusset, men hey - Skeletor!! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#210 mini_jette 19 år siden

#205... Fedest... Nu glæder jeg mig da bare HELT vildt...

Skriv ny kommentar: