#210 - Beklager, men det er desværre sandheden. Der er måske lidt forskel på de forskellige uddannelsessteder, men der er en grund til, at "uddannelsen" er blevet hakket ned i pressen igen og igen.
Edit: Det skal også sige, at hvis du vil bruge den som adgang til andre uddannelser, så er den fin nok, men i sig selv er den ikke noget værd.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#211... Jeg havde faktisk i tankerne at jeg ville læse videre... det er da bestemt så godt som afgjort nu... Men lige kort blev jeg ellers pænt bleg... Nu får vi se, håber da det ender med at jeg kan bruge det til noget....
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Det kommer helt an på hvad du gør ud af den. Kender nogle der er røget lige ud i job, fordi de drejede uddannelsen over til noget erhverslivet kunne forstå.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#213 - Det kender jeg også 3-4 stykker der har gjort (ud af de 40-50 stykker jeg har lært at kende på uddannelsen), men kendetegnet for dem var, at de er enormt kreative, og alle var dygtige til at tegne/designe/fotografere i forvejen, og som bare har fået videreudviklet deres evner / overført deres evner til en anden platform (computeren).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
# 215 Så den udgave for et par uger siden (Tak til min gode ven Bruce !) og du har virkelig noget at glæde dig til ;)
Lige nu når jeg jeg læser alle disse "jeg har modtaget dit og dat", kan jeg næsten ikke vente til en gave fra min anden gode ven evermind ligger i min postkasse - Witch Hunter Robin - complete series :)
#211 dyg 19 år siden
Edit:
Det skal også sige, at hvis du vil bruge den som adgang til andre uddannelser, så er den fin nok, men i sig selv er den ikke noget værd.
#212 mini_jette 19 år siden
Jeg havde faktisk i tankerne at jeg ville læse videre... det er da bestemt så godt som afgjort nu... Men lige kort blev jeg ellers pænt bleg... Nu får vi se, håber da det ender med at jeg kan bruge det til noget....
#213 DarkLight 19 år siden
#214 dyg 19 år siden
#215 JannikAnd 19 år siden
#216 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#217 JannikAnd 19 år siden
#218 filmz-Bruce 19 år siden
#219 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Lige nu når jeg jeg læser alle disse "jeg har modtaget dit og dat", kan jeg næsten ikke vente til en gave fra min anden gode ven evermind ligger i min postkasse - Witch Hunter Robin - complete series :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#220 filmz-Bruce 19 år siden