Gravatar

#251 dolphinfriendly 19 år siden

Fra Blockbuster:
"Miami Vice - complete 1st season 8-disc" - 199,-

Gravatar

#252 El vez 19 år siden

Fra spreadshirt:
- T-shirt med "Dick Darlington" stående foran.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#253 Captain Vallo 19 år siden

Three Extremes til en 20'er i Block'en.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#254 jessup 19 år siden

#253 - er den god? - har tænkt på at leje den flere gange.
This is just until June
Gravatar

#255 DarkLight 19 år siden

Jeg synes ikke den er specielt god. Skrev vist lidt om den i What We Saw tråden.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#256 dyg 19 år siden

Den er helt klart 20kr værd, lidt svingende kvalitet i de tre historier, men generelt ganske fint.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#257 Verbal 19 år siden

Fra kæresten: V for Vendetta samt middag for 2 & biograftur i anledning af min fødselsdag.
And like that... he's gone.
Gravatar

#258 HonoDelLoce 19 år siden

Basic fra Slik-Hans i Aalborg.. Var derinde efter en tur i BlockBuster sammen med kæresten, for at blande et kilo slik til aftenens film-fest, da jeg ikke kunne lade være med at smide en 50'er på bordet for denne film..

What Can I Say? Har altid været vild med både Samuel L og John T.. Så den film er jo et must :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#259 JannikAnd 19 år siden

Nøglen til min nye lejlighed på Vesterbro :)
Gravatar

#260 filmz-Le Samouraï 19 år siden

#259 - Tillykke med lejligheden. :-)

Det eneste, jeg fik i dag, var mit nye VISA/Dankort. Banken insisterede at spærre det gamle efter historien med DVDImport, så jeg har følt mig lidt "nøgen" de sidste par dage.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: