Fik 3. præmien (øv) i den årlige sommerfirmaquiz og vandt:
Evigt Solskin ... Some Like it Hot Trillingerne fra Belleville (som jeg dog har i forvejen)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Aeon Flux-bokaen (100 kr.) Dødens Gab 2 disc jubilæumsudgave (50 kr) Kaninbjerget (25 kr.)
Og så har kæresten og jeg modtaget en check på 33.905,85 kr. fra vores tidligere udlejer, som ad rettens vej endelig pungede det ud, han snød os for... plus renter. :D
Godt nok skal diverse gæld lige ud af verden, men jeg skal sgu nok få råd til nogle filmz også, hehe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
The Ultimate Matrix Collection (Med Neo buste og 80-siders booklet.) - R2 Finland (Det eneste finske ved udgivelsen, er bagsiden, som let kan tages af.).
#81 NightHawk 19 år siden
"Waterworld".
"Unfaithful".
Fra Laserdisken :
"From Dusk till Dawn" - Collectors Edition. UK R2.
"Batman Returns" - Special Edition. R2.
Fra Axel :
"Dead Man" - Directors Suite. R4.
"Serpico". R1.
"Sneakers" - Collectors Edition. R1.
#82 Benway 19 år siden
#83 filmz-Bruce 19 år siden
#84 filmz-yoshimura 19 år siden
Evigt Solskin ...
Some Like it Hot
Trillingerne fra Belleville (som jeg dog har i forvejen)
#85 evermind 19 år siden
Aeon Flux-bokaen (100 kr.)
Dødens Gab 2 disc jubilæumsudgave (50 kr)
Kaninbjerget (25 kr.)
Og så har kæresten og jeg modtaget en check på 33.905,85 kr. fra vores tidligere udlejer, som ad rettens vej endelig pungede det ud, han snød os for... plus renter. :D
Godt nok skal diverse gæld lige ud af verden, men jeg skal sgu nok få råd til nogle filmz også, hehe.
#86 elwood 19 år siden
er det über udgivelsen af jaws, eller ganske normal dvd cover.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#87 evermind 19 år siden
Ganske almindelig keep case-cover uden oppustelig haj eller andre smarte dimser, men til 50 kr. er jeg ganske godt tilfreds. :)
#88 El vez 19 år siden
Tillykke med checken - godt gået :)
#89 evermind 19 år siden
Hehe, takker! Så kan han fandeme lære det, den udlejer-røv!!
Holder du skruen i vandet nede i La France? Jeg forstår, at Bruno måske skal gøre dig selskab engang i fremtiden... :)
#90 Slettet Bruger [53710129] 19 år siden
The Ultimate Matrix Collection (Med Neo buste og 80-siders booklet.) - R2 Finland (Det eneste finske ved udgivelsen, er bagsiden, som let kan tages af.).
Måtte slippe 299 kr. i alt.