#114..Jeg kommer fra svendborg...og der er vidst kun 1 blockbuster i byen...De fleste af de film jeg har byttet væk, har jeg kun givet 10-15kr for stk. Max. Kan ikke huske hvornår(hvis nogensinde)jeg har givet fuld pris for en vhs. Så.. either way...er det ikke et stort tab.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Holdt føsdag i lørdags selvom jeg først fylder d.1.juli og det blev til: Dødbringende Våben 1-4 Boka'en (yes! så er der 80'er action!) :-) Bernard & Bianca
Incasso AVP The Punisher (Disse 3 er tidligere lejefilm... men det gør nok ikke så meget. Har ikke set Incasso, men de to andre stinker!) :-)
#121 filmz-Munk 20 år siden
Har den skam også selv, da jeg ligesom dig fik den til ingen penge, men original, det er den ik!
Men nyd den alligevel ;)
- Steve Carell
#122 filmz-sparrowed 20 år siden
1 blockbuster i byen...De fleste af de film jeg har byttet væk, har jeg kun givet 10-15kr for stk. Max.
Kan ikke huske hvornår(hvis nogensinde)jeg har givet fuld pris for en vhs. Så.. either way...er det ikke et stort tab.
#123 lyspunkt 20 år siden
Monty Python & the Holy Grail Spec.ed - 49.95
12 Monkeys coll ed. - 49.95
Don´t look now - kr.10.-
Fargo - spec ed
Dr.Strangelove coll.ed.
One Hour Photo
3 for £20 fra Play.com
#124 inflector 20 år siden
#125 McPeter 20 år siden
Dødbringende Våben 1-4 Boka'en (yes! så er der 80'er action!) :-)
Bernard & Bianca
Incasso
AVP
The Punisher
(Disse 3 er tidligere lejefilm... men det gør nok ikke så meget. Har ikke set Incasso, men de to andre stinker!) :-)
#126 dyg 20 år siden
Welcome To The Dollhouse
Glæder mig meget til at se den. Er meget glad for Todd Solondz' Happiness, og håber på, at denne film er af samme kvalitet.
#127 cyberzed 20 år siden
Le Grand Bleu...med en lille told regning på 109 kr oven i hatten.
#128 filmz-female cenobite 20 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#129 myggen 20 år siden
#130 20 år siden