#109...well...har stadig en stor bunke tilbage...måske en 100stks vhs..og vil faktisk hellere af med dem, med det samme..så er det vel alligevel sjælden at stk-prisen overstiger de 10kr.
Erstatter dem til dvd.. efterhånden som jeg skiller mig af med dem.
Store bunker på qxl overstiger sjældent de 300kr...
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Hvis der ligger en anden blockbuster der hvor du bor så prøv den.
jeg har med held "skiftet" blockbuster. den første jeg var i og den der ligger tættest på mig, fik jeg også kun 3 kroner pr. stk. så gik jeg i en anden, og der lå de mellem 4 og 7 kroner pr. stk. og de fleste på de 7.
Hvis du bor på nørrebro eller nordvest i KBH, så skal du ikke tage den blockbuster der ligger på Jagtvejen, det er den ringe af dem. Den gode er den der ligger på Frederikssundsvej i Nordvest.
#110 Mener du at du har modtaget alle 3 japanske JP superbit, eller en samlet JP Trilogy Superbit box? sidstnævnte findes nemligt ikke! Men der florere en masse bootlegs af disse JP trilogy boxe..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#111 filmz-sanjo 20 år siden
Tillykke med det, det må have været en dyr fornøjelse, hehe :)
#112 filmz-Bruce 20 år siden
#113 filmz-sparrowed 20 år siden
Erstatter dem til dvd.. efterhånden som jeg skiller mig af med dem.
Store bunker på qxl overstiger sjældent de 300kr...
#114 aknot 20 år siden
Hvis der ligger en anden blockbuster der hvor du bor så prøv den.
jeg har med held "skiftet" blockbuster. den første jeg var i og den der ligger tættest på mig, fik jeg også kun 3 kroner pr. stk. så gik jeg i en anden, og der lå de mellem 4 og 7 kroner pr. stk. og de fleste på de 7.
Hvis du bor på nørrebro eller nordvest i KBH, så skal du ikke tage den blockbuster der ligger på Jagtvejen, det er den ringe af dem. Den gode er den der ligger på Frederikssundsvej i Nordvest.
Happy hunting
#115 filmz-Munk 20 år siden
Mener du at du har modtaget alle 3 japanske JP superbit, eller en samlet JP Trilogy Superbit box? sidstnævnte findes nemligt ikke!
Men der florere en masse bootlegs af disse JP trilogy boxe..
- Steve Carell
#116 kill the bills 20 år siden
#117 mr gaijin 20 år siden
#118 dyg 20 år siden
#119 filmz-Bruce 20 år siden
Jurassic Park trilogy Superbit er kun udgivet som R2, som er Japan udgivelser. R3'ere er bootlegs.
#120 kill the bills 20 år siden