Gravatar

#191 El vez 20 år siden

#190 fordrive tiden med BoB? Det kan vist ikke lade sig goere :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#192 elwood 20 år siden

hehe en spøg fordrive sku nok skiftes ud med nyder 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#193 filmz-sparrowed 20 år siden

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#194 ks 20 år siden

bruce: Sikke en suveræn artikel om, hvordan de skide politikere ser på censureringen derovre.

Kan specielt godt lide det her lille udpluk.

According to the Hollywood Reporter, Stevens said, "The problem is most viewers don't differentiate between over-the-air and cable."

Clearly, this is a man who doesn't pay for HBO.

En dejlig tør konstatering af manden bag artiklen, men egentlig skræmmende at nogle politikere overhovedet kan overveje at tage censureringen så langt som til privatbetalt kabel-tv. Heldigvis bor vi i et ytringsfrit Danmark, hvor folk ikke er ved at falde ned af sofaen hver gang der bliver sagt "Fuck!" på fjernsynet, men man kan vel stadig bekymre sig. For hvis det rammer HBO, så rammer det i hvert fald også det kvalitets-tv vi alle hungrer efter! :(

Og fra en HBO fan til en anden vil jeg på det varmeste anbefale deres geniale (omend dyre) politiserie, "The Wire".
Gravatar

#195 filmz-Bruce 20 år siden

#195 Ja, en kanon artikel, lige på sømmet. Det er rart at se, der stadigvæk er modstand derovre, bare ærgerligt det åbenbart altid er kyststaterne det kommer fra :(

Vi må håbe en demokratisk præsident (Hillary?), kan få slået hul i den moraliseren, som snart har nået babelsk højde.

Ok, jeg må give The Wire et skud kan jeg forstå. Vil være synd at lade en HBO serie efter mit hoved gå i glemselen :)

Og til alle...husk nu...tråden fortsætter her
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#196 filmz-incubus 20 år siden

Øhhh... hov... glemte lige at trykke "her"
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: