Gravatar

#61 JannikAnd 21 år siden

Så ikke, at du havde skrevet digipack. - Vidste ej heller, at sådan en basse var i omløb...

Har også selv lige købt "Leon - Limited Edition". Hvad måtte du slippe for den?
Gravatar

#62 SpielbergFreak 21 år siden

Kan du give mig sælgeren....?:-)
Gravatar

#63 filmz-yoshimura 21 år siden

Fik Full Alert af en kammerat, som have købt en ny udgave af den. Altid rart med lidt Hongkongeser-action :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#64 Corgan 21 år siden

#61:
Jeg gav $14.90 for den + $5 i forsendelse. Men den blev åbenbart væk i posten, så jeg fik $5 rabat. Så jeg kom i alt til at betale ca. 85 kr for den film. Desværre så er disc 1 i rigtig dårlig stand, men jeg har kontaktet sælgeren, og han sender mig en helt ny udgave (gratis). Det er super god service.

#62:
Sælgeren er den samme som der linkes til i #44. Flink og troværdig fyr.
Gravatar

#65 JannikAnd 21 år siden

Nøj, det var billigt! Godt at høre, at sælgeren er troværdig, da det ligeldes er ham, jeg har købt den hos.
Gravatar

#66 Corgan 21 år siden

#65:
Ja, det var vild billigt. Jeg blev lidt nervøs for om det var en bootleg udgave, men den var altså god nok. Sælgeren er også god til at skrive tilbage hvis man har nogen spørgsmål.

Hvor meget måtte du slippe for den?
Gravatar

#67 JannikAnd 21 år siden

Jeg måtte slippe US $22.90 + $6 i forsendelse. Lidt dyrere end din, men jeg er ovenud tilfreds...

Modtog i dag John Woo's "Hard Boiled - Criterion Collection" fra ebay.
Gravatar

#68 El vez 21 år siden

Det er nogle gode tilbud på ebay, måske man skulle kigge lidt mere på det :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#69 JannikAnd 21 år siden

Nå, det er The Insider, der er vild efter at få den... Kan godt huske, at en fra filmz.dk jagtede "Hard Boiled" samt "The Killer" i Criterion. Men It's mine... my own... my precious.
Gravatar

#70 El vez 21 år siden

Jeg rettede lige min post for jeg kan ikke lige huske om det faktisk var den, men en af John Woo filmene var det ihvertfald ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: