Jeg brokker mig ikke. Så vidt jeg kan se er Jeres udgave ret konsekvent dyrere. I modsætning til lagoni synes jeg faktisk ret godt om filmen, men 300,- er den altså ikke værd. Det var ren impuls at jeg kunne finde på at spendere 200 på den.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hmmm min kostede kun 100 kr. - Hvilket jeg finder helt okay. Jeg syntes at filmen har sine flotte scener ind imellem og de 2 lange dokumentarprogrammer går virkelig i dybden både med filmens tilblivelse og musicalens historie med mange sjove og spændende privatoptagelser fra ALW landsted og tidlige stadier underskrivningen. Jeg syntes derfor at det er flot at Danmark tros alt giver en film, som måske ikke er i klasse med LOTR, en god behandlig til et muligt video/dvd publikum, eller som blot er vilde med teaterudgave.
Har allerede set koncerten før, og den er fulstændig sindssyg! Det er drengenes sidste koncert sammen, og man kan fornemme den ekstra indsats - især er frontmand Zach De La Rocha med til at få publikum med vha. sine taler og vanvittige skrig. Så koncerten i biffen på dette års Roskilde Festival, og folk gik amok som var det en Slipknot-koncert. Faktisk var det årets bedste koncert på Roskilde. :)
Desuden er playlisten rigtig god med alle deres store hits fra "Killing in the Name" til "Testify". Med hensyn til produktionen må jeg sige, at det er den flotteste dækning af en koncert, jeg nogensinde har set - og det siger en del! Kameradækning er ganske enkelt fantastisk.
Ud over koncerten er der et par bonusvideoer - bl.a. en demonstration fra the democratic national convention, hvor Rage gav koncert.
Køb den hvis du er Rage-fan - den er billig på play.com
#11 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 gi-jones 20 år siden
#13 chandler75 20 år siden
#14 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 cyberzed 20 år siden
#16 wiseguy 20 år siden
#17 JannikAnd 20 år siden
#18 chronaden 20 år siden
#19 JannikAnd 20 år siden
Har allerede set koncerten før, og den er fulstændig sindssyg! Det er drengenes sidste koncert sammen, og man kan fornemme den ekstra indsats - især er frontmand Zach De La Rocha med til at få publikum med vha. sine taler og vanvittige skrig. Så koncerten i biffen på dette års Roskilde Festival, og folk gik amok som var det en Slipknot-koncert. Faktisk var det årets bedste koncert på Roskilde. :)
Desuden er playlisten rigtig god med alle deres store hits fra "Killing in the Name" til "Testify". Med hensyn til produktionen må jeg sige, at det er den flotteste dækning af en koncert, jeg nogensinde har set - og det siger en del! Kameradækning er ganske enkelt fantastisk.
Ud over koncerten er der et par bonusvideoer - bl.a. en demonstration fra the democratic national convention, hvor Rage gav koncert.
Køb den hvis du er Rage-fan - den er billig på play.com
#20 chronaden 20 år siden