Fandt nogle billige DVDer i Stereo Studio, som min SU kunne overkomme:
The bridge on the river Kwai, 50 kr Sympathy for Mr. Vengeance, 50 kr The cook, the thief, his wife and her lover (Greenaway), 50 kr My Wife is a gangster, 25 kr Conan the Barbarian, 50 kr
Og så fik jeg tilsendt en ligeså billig R3 DVD-boks "Japanese Masterpiece Collection" til 40 USD med:
The Idiot (af Kurosawa) Harakiri (af Kobayashi) Vengeance is mine (af Imamura) Street of Love and Hope (af Oshima) 24-hour playboy (af Morita)
#15+16 Opgradere til hvad - eller I faldet over en lækker/billig version? Jeg mener altid, at debatten har gået på dir. cut vs. DTS... mmmm promentory i DTS...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#16 Ja den er slet ikke til at komme udenom :) Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har set sektionen med falls og saving alice igen og igen og igen når vi har siddet og fået en tår til tørsten med masse af popcorn til :)
#27 Kvaliteten af DVDen er til at leve med, hvis man ikke har brug for ekstra materiale eller surround lyd. Der er nemlig kun stereo lyd, og absolut ingen ekstramateriale. Billedet er til gengæld i det oprindelige 2.35:1 format og ganske pænt på min afspiller omend en smule mørkt. Men den er prisen værd :)
#21 chronaden 20 år siden
#22 ks 20 år siden
American Psycho, Uncut Killer's Edition, R1.
#23 mr gaijin 20 år siden
The bridge on the river Kwai, 50 kr
Sympathy for Mr. Vengeance, 50 kr
The cook, the thief, his wife and her lover (Greenaway), 50 kr
My Wife is a gangster, 25 kr
Conan the Barbarian, 50 kr
Og så fik jeg tilsendt en ligeså billig R3 DVD-boks "Japanese Masterpiece Collection" til 40 USD med:
The Idiot (af Kurosawa)
Harakiri (af Kobayashi)
Vengeance is mine (af Imamura)
Street of Love and Hope (af Oshima)
24-hour playboy (af Morita)
#24 filmz-lbw 20 år siden
#25 cyberzed 20 år siden
#24 Jeg har købt den her
#26 Bates 20 år siden
Fear and Loathing In Las Vegas (Criterion Edition) -219kr fra axelmusic.dk
På vej :
Open Water - 45kr
Boondock Saints (Special Edition)- 55kr
Fra QXL.dk - De er begge Nye og ubrudt emballage.
Så det er udemærket! :)
#27 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Købte lidt musikdvd'er hos TP:
The Last Waltz
Simon & Garfunkel in Central Park
Storytellers - Sarah McLachlan
Har desuden fået en lille gave fra den gode evermind & kone - Alice Cooper Welcome to My Nightmare - Thanks pal :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#28 filmz-lbw 20 år siden
#29 mr gaijin 20 år siden
#30 JannikAnd 20 år siden
Kan du for resten fortælle mig, om Greenaways "The Pillow Book" kan fås til en fornuftig pris i danske forretninger?