#215 Mht. James Bond har jeg lige sat Goldfinger på. Billedet står virkelig flot, har endnu ikke lagt mærke til et eneste stykke snavs på billedsiden. Lyden er klar og har også nydt godt af restaurering.
Jeg har desværre ikke nogen gammel udgivelse at sammenligne med, men jeg er bestemt tilfreds med købet.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Flash Gordon - Silver Anniversary Edition (tinboks)
Fra Axel Music:
Anchor Bay Fright Pack: Walking Dead med... Nightmare City Dead Heat Let Sleeping Corpses Lie Hell of the Living Dead The House by the Cemetery City of the Living Dead
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Det havde dog været rart, ud fra et egoistisk synspunkt, hvis du havde haft de gamle versioner, så du kunne have set om der er nogen betydelig forskel. Men på den anden side, så er du jo fri for at tænke over hvad du nu skal gøre med de gamle versioner.
#221 SpielbergFreak 19 år siden
Disney's Tarzan - Collector's Edition, 2 keepcases i en slipcase, R3 Korea
#222 El vez 19 år siden
Jeg har desværre ikke nogen gammel udgivelse at sammenligne med, men jeg er bestemt tilfreds med købet.
#223 NightHawk 19 år siden
"Limbo". R1 :
Fremragende film af John Sayles. Kan på det varmeste anbefales, hvis man vil se noget helt anderledes.
"Blue in The Face". R1
"Cocoon". R1
#224 filmz-michaell 19 år siden
Mystic River 99 kr.
The Wonderland Murders 49 kr.
City Of God 25 kr.
#225 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Flash Gordon - Silver Anniversary Edition (tinboks)
Fra Axel Music:
Anchor Bay Fright Pack: Walking Dead med...
Nightmare City
Dead Heat
Let Sleeping Corpses Lie
Hell of the Living Dead
The House by the Cemetery
City of the Living Dead
#226 filmz-Bruce 19 år siden
Broadway to Hollywod box
(Easter Parade, The Band Wagon, Finians Rainbow, Bells are Ringing, Brigadoon)
#227 Bates 19 år siden
The Isle.
#228 filmz-no015 19 år siden
#229 Jay El 19 år siden
Det havde dog været rart, ud fra et egoistisk synspunkt, hvis du havde haft de gamle versioner, så du kunne have set om der er nogen betydelig forskel.
Men på den anden side, så er du jo fri for at tænke over hvad du nu skal gøre med de gamle versioner.
#230 lyspunkt 19 år siden