Gravatar

#1 ks 20 år siden

Så er det vist på tide med en ny tråd, da den anden nærmede sig 200 indlæg. Jeg modtog personligt, fra axelsmuic.

Friends R1, Complete First Season.
Friends R1, Complete Second Season.
Gravatar

#2 filmz-Solevad 20 år siden

Jeg mod fra cd-wow:
Spiderman deluxe
U2 - Vertigo
Robbie - Knebworth
Confession of a dangerous mind
Saving Private Ryan 60th anniversary
Pearl jam - Ten
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#3 DarkLight 20 år siden

The Killer
Hard Boiled

og det afslutter mit Play-frenzy.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 filmz-sparrowed 20 år siden

Fik:

Airheads: Brendan Fraser

The Cave: Cole Hauser

Keep Your Distance: Gil Bellows

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#5 filmz-Bruce 20 år siden

"Miracle of Morgans Creek".

En af største satiriske screwball komedier nogensinde!

DVDBeaver:
An unquestionable masterpiece from Sturges' purple period with comedy that is broad, blasphemous and funny as all hell.

Trudy Kockenlocker (a manipulative but sweet Hutton), the daughter of a widowed small-town police constable (a put-upon Demarest) with a soft spot for men in uniform wakes one morning after a wild farewell party for her country's servicemen, to find herself married and pregnant. She has no recollection of who to or how. Enter lovesick tool Norval Jones (a brilliantly gormless Bracken), only too eager to help the woman he's carried a torch for over the years.

And it's breathless, knockabout stuff from here on in, the gags and pratfalls unrelenting. Make no mistake, there's nothing particularly polite here, and none of the heart-warming decency often attributed to other classic screwballs. Sturges lets it all hang out, never passes over a joke and somehow manages to sustain the pace and quality.

DVDBeaver anmeldelse

Preston Sturges, instruktør? Genial som ind i helvede.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 filmz-mr. blonde 20 år siden

Jeg er nu den heldige ejer af: Sin City (Recut & Extended), havde forudbestilt il d. 14/12 2005, men cdwow har været utroligt sløve :(

Arbejder på stort projekt i skolen, så har desværre ikke haft mulighed for at se den endnu :(
Gravatar

#7 Scherlund 20 år siden

Fik lidt forskelligt i går.

Selv bestilt:
Noir Vol. 2-4 R4 fra Axel

Fødselsdagsgaver:
Back to the future Ultimate edition R2UK
Heat 2-disc R2DK

Dubbleter fra lagoni (Tusinde tak):
Reservoir Dogs R2DK
Cubic (Equilibrium) R2DK

Samt ikke mere hylde plads :/
Gravatar

#8 Patriarch 20 år siden

Jeg modtog den her igår :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 20 år siden

Fik en forsinket julegave af den svenske del af familien:

Assault on Precinct 13 (ny version)

De har nok bare lukket øjnene og valgt et eller andet, men pyt, den er sikkert ganske underholdende. Or something.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 lyspunkt 20 år siden

#8 Tillykke med det. :)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: