#141 Jeg havde et gensyn med den for nogen tid tilbage efter ikke at have set den, siden jeg var barn, og det skuffede desværre.
Jeg var helt vild med den i sin tid, men nu virkede den bare underligt tam. Det kan selvfølgelig godt være, det bare var en uheldig episode, jeg valgte, for ejeren (en af mine venner) virkede temmelig uforstående over for min manglende entuisiasme ved gensynet.
Men alligevel - alt overlever vel ikke tidens tand?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#141 Jeg ved ikke lige, hvornår den ryger i afspilleren, men jeg tog chancen og bestilte den fra Play, efter som den kun kostede £7.99.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#141 filmz-Kadann 20 år siden
Hov hov, når du får set lidt af Robin, må du gerne skrive et par ord. Jeg kan nemlig ikke helt bestemme mig til om jeg skal smide penge efter den.
#142 evermind 20 år siden
Jeg havde et gensyn med den for nogen tid tilbage efter ikke at have set den, siden jeg var barn, og det skuffede desværre.
Jeg var helt vild med den i sin tid, men nu virkede den bare underligt tam. Det kan selvfølgelig godt være, det bare var en uheldig episode, jeg valgte, for ejeren (en af mine venner) virkede temmelig uforstående over for min manglende entuisiasme ved gensynet.
Men alligevel - alt overlever vel ikke tidens tand?
#143 filmz-Kadann 20 år siden
Det er præcis det jeg frygter, at den ikke har overvelet tidens tand. :)
#144 Vestas 20 år siden
Ong-Bak (2-Disk) £6.99
Der Untergang (2-Disk) £8.99
#145 filmz-yoshimura 20 år siden
#146 evermind 20 år siden
Det er selvfølgelig heller ikke meget for en sæson...
#147 filt 20 år siden
The Matrix Triloy (Tin Edition)
Det er så min fjerde Matrix-udgivelse. :)
#148 filmz-Kadann 20 år siden
"Foxfire" R1 med den nydelige Angelina Jolie.
#149 filmz-Bruce 20 år siden
#150 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg springer over ;) Det er faktisk en af de få film med Clinten jeg ikke kan lide.