Gravatar

#51 evermind 20 år siden

Hvad kostede Open Water?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#52 ks 20 år siden

Hvis den kostede en 50'er, så råb højt - så jeg kan hoppe direkte ud på cyklen og styrte ned i Kvickly! :)
Gravatar

#53 NightHawk 20 år siden

# 51 & 52 -

"Open Water", kostede 100 kr, ligsom "Fahrenheit 9/11" :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#54 filmz-Asta 20 år siden

Erhvervede mig forleden "Bjørnen" til 100 kr i Fona :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#55 wiseguy 20 år siden

Var et smut i Stereo-Studio igår:

Eye For An Eye
Flatliners (Leg Med Døden)
Havana
(3 for en hund)

Starsky & Hutch
When a man Loves a Woman (begge til en 50'er stk.)

Den sidste var til konen. Hun har aldrig tilgivet mig, at jeg optog bold oven på min vhs-kopi af filmen. Nu sku' den sag så være lukket.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#56 dolphinfriendly 20 år siden

Så fik jeg den endeligt:

Herzog/Kinski 6 disc Collection: 429,- (fra CDON).

Bare ærgeligt at jeg skal skrive eksamen i mediehistorie...sgu ikke engang sikkert jeg når at blive færdig :(.

Gravatar

#57 filmz-Bruce 20 år siden

#56 Den har jeg haft kig på længe (min pung ikke!)

Vil gerne se Aguirre og Fitzcarraldo.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#58 JannikAnd 20 år siden

Begge film kan erhverves for 99 kr. stykket i Fona 2000 og TP fra danske Criterion - ejer selv Aguirre og skal da også ha Fitcarraldo.
Gravatar

#59 chandler75 20 år siden

Jeg fik Herzog/Kinski 6 disc Collection boksen fra Play.com i sidste uge til 184 kr. - alt inklusiv :)

http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=t...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#60 filmz-incubus 20 år siden

Har lige fået:

- Total Recall - underholdning for den kræsne Arny-fan (Give these people ææær) :D
- Kill Bill 2 - Glæder mig til at se den
- Donnie Brasco - og den også!!!!
- Mytteriet på Bounty - Den nyeste udgave dog...

Alle købt hos Dvdoo.com

#53 Købte både Open Water og Sky Captain for 100,- tilsammen i Dagli Brugsen... det kan godt betale sig at kigge i de små butikker også :)!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: