- Total Recall - underholdning for den kræsne Arny-fan (Give these people ææær) :D - Kill Bill 2 - Glæder mig til at se den - Donnie Brasco - og den også!!!! - Mytteriet på Bounty - Den nyeste udgave dog...
Alle købt hos Dvdoo.com
#53 Købte både Open Water og Sky Captain for 100,- tilsammen i Dagli Brugsen... det kan godt betale sig at kigge i de små butikker også :)!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#51 evermind 20 år siden
#52 ks 20 år siden
#53 NightHawk 20 år siden
"Open Water", kostede 100 kr, ligsom "Fahrenheit 9/11" :)
#54 filmz-Asta 20 år siden
#55 wiseguy 20 år siden
Eye For An Eye
Flatliners (Leg Med Døden)
Havana
(3 for en hund)
Starsky & Hutch
When a man Loves a Woman (begge til en 50'er stk.)
Den sidste var til konen. Hun har aldrig tilgivet mig, at jeg optog bold oven på min vhs-kopi af filmen. Nu sku' den sag så være lukket.
#56 dolphinfriendly 20 år siden
Herzog/Kinski 6 disc Collection: 429,- (fra CDON).
Bare ærgeligt at jeg skal skrive eksamen i mediehistorie...sgu ikke engang sikkert jeg når at blive færdig :(.
#57 filmz-Bruce 20 år siden
Vil gerne se Aguirre og Fitzcarraldo.
#58 JannikAnd 20 år siden
Begge film kan erhverves for 99 kr. stykket i Fona 2000 og TP fra danske Criterion - ejer selv Aguirre og skal da også ha Fitcarraldo.
#59 chandler75 20 år siden
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=t...
#60 filmz-incubus 20 år siden
- Total Recall - underholdning for den kræsne Arny-fan (Give these people ææær) :D
- Kill Bill 2 - Glæder mig til at se den
- Donnie Brasco - og den også!!!!
- Mytteriet på Bounty - Den nyeste udgave dog...
Alle købt hos Dvdoo.com
#53 Købte både Open Water og Sky Captain for 100,- tilsammen i Dagli Brugsen... det kan godt betale sig at kigge i de små butikker også :)!