Tjaa...der står jo på CDWOW's webside, at de sender fra forskellige lande, deriblandt Schweiz. Schweiz er også med i EU, men de har åbenbart nogle særregler, der gør at når vi snakker post, så falder de udenfor?? Men....jeg fik jo CDWOW til at sende en ny, da jeg troede den første var gået tabt. Så nu kan jeg betale told 2 gange, og derudover sende den anden retur :/ Jeg vil, på mit bedste engelsk, prøve at skrive til CDWOW igen (fik jo 'kun' 8 til eksamen).
#134 - What? Schweiz er sq da ikke med i EU! Det er almen viden, at Schweiz er, og har altid været, et neutralt land. Eller er jeg helt galt på den? I så fald undskylder jeg :)
#135 Hmm...hvis du er så skråsikker, er det sikkert mig, der tager fejl - det ville så ikke være første gang :) Men 'almen viden'....EU og i særdeleshed Schweiz har overhovedet ikke min interesse, så det kan slet ikke falde under almen viden - det kan betjeningen af en TI-89 derimod ;)
#131 filmz-ataris 20 år siden
#132 El vez 20 år siden
#133 lyspunkt 20 år siden
#134 Popeye 20 år siden
Men....jeg fik jo CDWOW til at sende en ny, da jeg troede den første var gået tabt. Så nu kan jeg betale told 2 gange, og derudover sende den anden retur :/
Jeg vil, på mit bedste engelsk, prøve at skrive til CDWOW igen (fik jo 'kun' 8 til eksamen).
#135 ks 20 år siden
#136 Popeye 20 år siden
Hmm...hvis du er så skråsikker, er det sikkert mig, der tager fejl - det ville så ikke være første gang :)
Men 'almen viden'....EU og i særdeleshed Schweiz har overhovedet ikke min interesse, så det kan slet ikke falde under almen viden - det kan betjeningen af en TI-89 derimod ;)
#137 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#138 filmz-ataris 20 år siden
#136 - Bah, en TI-89 er nymodens stads. En TI-43+ er alt hvad man behøver :)
#139 davenport 20 år siden
#140 DarkLight 20 år siden
Now move along, folks. Nothing to see here.