Gravatar

#131 filmz-ataris 20 år siden

#130 - Du kan prøve at skanne told-sedlen ind og sende den til cd-wow. Så kan det være de giver dig en voucher på tilsvarende beløb.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#132 El vez 20 år siden

Havde ikke lige overvejet at schweiz ikke var i EU, men jeg troede da ogsaa de sendte via Luxenbourg og ikke Schweiz.. mystisk.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#133 lyspunkt 20 år siden

#125 Tillykke med Killer Clowns.. Ren kult. Specielt titelsangen er stor kunst
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#134 Popeye 20 år siden

Tjaa...der står jo på CDWOW's webside, at de sender fra forskellige lande, deriblandt Schweiz. Schweiz er også med i EU, men de har åbenbart nogle særregler, der gør at når vi snakker post, så falder de udenfor??
Men....jeg fik jo CDWOW til at sende en ny, da jeg troede den første var gået tabt. Så nu kan jeg betale told 2 gange, og derudover sende den anden retur :/
Jeg vil, på mit bedste engelsk, prøve at skrive til CDWOW igen (fik jo 'kun' 8 til eksamen).
...and then some
Gravatar

#135 ks 20 år siden

#134 - What? Schweiz er sq da ikke med i EU! Det er almen viden, at Schweiz er, og har altid været, et neutralt land. Eller er jeg helt galt på den? I så fald undskylder jeg :)
Gravatar

#136 Popeye 20 år siden

Hmm...hvis du er så skråsikker, er det sikkert mig, der tager fejl - det ville så ikke være første gang :)
Men 'almen viden'....EU og i særdeleshed Schweiz har overhovedet ikke min interesse, så det kan slet ikke falde under almen viden - det kan betjeningen af en TI-89 derimod ;)
...and then some
Gravatar

#137 elwood 20 år siden

hovsa vi rykker lige til ny tråd.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#138 filmz-ataris 20 år siden

#135 - Sverige er også neutrale, men de er vel med i EU? - Det ser dog ud til at Schweiz ikke er medlem: http://www.eu-oplysningen.dk/tjenester/links/udenl...

#136 - Bah, en TI-89 er nymodens stads. En TI-43+ er alt hvad man behøver :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#139 davenport 20 år siden

Hvad fanden er TI-ting for noget, hva?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#140 DarkLight 20 år siden

Lommeregner!

Now move along, folks. Nothing to see here.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: