Har lige modtaget.. Unspeakable til £2.5 med Dennis Hopper, Lance Henriksen og Jeff Fahey.
+ en seddel fra det lokale VUC om optagelse til de afsluttende hold som er gældende efter sommerferien, hvor jeg allerhøjst har 5timers undervisning om dagen. Til at overkomme.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#5 Det er meget uforudsigeligt hvad Blockbuster vil gi' for din højtelskede videosamling. Dog får du mere for dine VHS film, hvis du vælger at bruge pengene i forretningen. Jeg har været oppe med film, der gav kr. 3,- og en hel del der gav kr. 7,-. Til gengæld kan heldet være ude. Forrige gang prakkede jeg dem Babe på. Det var en ex-leje, jeg i sin tid købte deroppe til omkring kr. 40,- De gav mig sgu' en halvtredser for den! Desuden giver de også OK priser for dine gamle Playstationspil. Jeg smed et i posen til dem, som jeg havde givet en hund for selv. Jeg fik 130,- for det... %) Så se du bare at fedte op med de VHS film du allerede har købt på DVD. Lige et godt råd: Ring i forvejen. Jeg har før vandret den lange vej til Blockbuster med en bærepose fuld af film, blot for at blive sendt hjem igen, da de ikke havde plads til flere.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#31 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg var ikke klar over at der var en udgave fra 1997, hvilket jo også besvarer dit spørgsmål. :)
#32 filmz-sparrowed 20 år siden
+ en seddel fra det lokale VUC om optagelse til de afsluttende hold som er gældende efter sommerferien, hvor jeg allerhøjst har 5timers undervisning om dagen. Til at overkomme.
#33 filmz-Daedalos 20 år siden
Fisher King
Stargate: DC
12 Angry men
sleepers
eXistenz
How much does life weigh?
#34 filmz-Bruce 20 år siden
Modtog fra DVDImport:
24 - season 2
The Street with no Name
#35 filmz-Munk 20 år siden
Robin Hood R2DK
Mesterdetektiven Basil Mus R2DK
Dejligt når samlingen af disney klassikere stiger sådan!
- Steve Carell
#36 Corgan 20 år siden
Eternal Sunshine of the Spotless Mind - 3 disc - Limited Edition
#37 ks 20 år siden
#38 Captain Vallo 20 år siden
Det er meget uforudsigeligt hvad Blockbuster vil gi' for din højtelskede videosamling. Dog får du mere for dine VHS film, hvis du vælger at bruge pengene i forretningen.
Jeg har været oppe med film, der gav kr. 3,- og en hel del der gav kr. 7,-. Til gengæld kan heldet være ude. Forrige gang prakkede jeg dem Babe på. Det var en ex-leje, jeg i sin tid købte deroppe til omkring kr. 40,- De gav mig sgu' en halvtredser for den! Desuden giver de også OK priser for dine gamle Playstationspil. Jeg smed et i posen til dem, som jeg havde givet en hund for selv. Jeg fik 130,- for det... %)
Så se du bare at fedte op med de VHS film du allerede har købt på DVD.
Lige et godt råd: Ring i forvejen. Jeg har før vandret den lange vej til Blockbuster med en bærepose fuld af film, blot for at blive sendt hjem igen, da de ikke havde plads til flere.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#39 SpielbergFreak 20 år siden
HVOR HVORDAN HVORFOR!
Hentet lige Miller`s Crossing - SE 100 kr i Fona 2000
#40 filmz-Bruce 20 år siden