Hjemvendte i går fra en uge i sommerhus. I mellemtiden havde the postman leveret "Raise the Red Lantern" fra eBay. Derudover havde mit gymnasium sendt mig en kuvert med et gavekort på 500 kr. til Cinemateket som tak for noget live-redigering.
Men nu vil jeg atter forlade filmz for en tid; jeg skal af sted til Roskilde Festival og være primitiv. :)
The best value in this boxset are these films which many may rank as 'unrevealed classics'. Warner has again done them justice and this may be the leading contender for DVD of the Year. No-brainer purchase folks. Warner are bordering on Criterion-level status. ***** out of *****
F... et dejligt boxsæt :)
Og så "A place in the sun" ligeledes fra DVDImport!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#41 filmz-sparrowed 20 år siden
#42 lagoni 20 år siden
#43 SpielbergFreak 20 år siden
Mange tak:-)
#44 JannikAnd 20 år siden
Men nu vil jeg atter forlade filmz for en tid; jeg skal af sted til Roskilde Festival og være primitiv. :)
#45 filmz-Bruce 20 år siden
Warners Controversial Classic Collection fra DVDImport.
Som DVDbeaver skriver:
The best value in this boxset are these films which many may rank as 'unrevealed classics'. Warner has again done them justice and this may be the leading contender for DVD of the Year. No-brainer purchase folks. Warner are bordering on Criterion-level status. ***** out of *****
F... et dejligt boxsæt :)
Og så "A place in the sun" ligeledes fra DVDImport!
#46 filmz-gofferoffer 20 år siden
Memento 3 Disc Special Edition
#47 filmz-Daedalos 20 år siden
How much does life weigh?
#48 kill the bills 20 år siden
#49 filmz-sparrowed 20 år siden
The Versace Murder
Anti Trust
My name is Modesty Blaise (99kr for alle 3)
Waldau's engelske var ganske overbevisende i Modesty Blaise.
#50 jessup 20 år siden