#75 Hvis du mener mht Predator, er det ret nemt at tjekke. Bare se om 'Stick around' onelineren er med. Arnold spidder en fyr i dender røver-lejr med sin ret store kniv, og fyrer så den fede oneliner af. Hvis den mangler, er du den heldige ejer af den klippede version.
#81 Nej, Predator har jeg heldigvis i den uklippede udgave. Jeg tænker stadig på min True Lies. *hulk* Der er vist ikke andet at gøre, end at den må i maskinen og nærtjekkes efter dvdcompares anvisninger om, hvad der evt. skulle mangle...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Var på lidt shopping med fruen i dag... Tilsammen fik vi erhvervet os: Courage Under Fire What Dreams May Come Mallrats The Peacemaker American Pie The Mothman Prophecies Collateral Damage The Transporter (én eller anden spassersnalle har ikke afleveret mit gamle eksemplar) og til sidst Eyes Wide Shut
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#81 El vez 20 år siden
#80 Tillykke og velkommen i klubben ;)
#82 wiseguy 20 år siden
#83 evermind 20 år siden
Nej, Predator har jeg heldigvis i den uklippede udgave. Jeg tænker stadig på min True Lies. *hulk* Der er vist ikke andet at gøre, end at den må i maskinen og nærtjekkes efter dvdcompares anvisninger om, hvad der evt. skulle mangle...
#84 filmz-Kadann 20 år siden
#85 Captain Vallo 20 år siden
Courage Under Fire
What Dreams May Come
Mallrats
The Peacemaker
American Pie
The Mothman Prophecies
Collateral Damage
The Transporter (én eller anden spassersnalle har ikke afleveret mit gamle eksemplar)
og til sidst
Eyes Wide Shut
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#86 filmz-Kadann 20 år siden
Vertigo R2
#87 filmz-Bruce 20 år siden
Jeg modtog "kun":
"The man who never was" og Mildred Pierce.
#88 MuManden 20 år siden
Battlefield Earth
The Nightmare before Christmas
Begge til 50,-
#89 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg må jo så erkende at jeg aldrig har set filmen, men det regner jeg med at lave om på i løbet af ugen. :)
#90 El vez 20 år siden
Fra dvdsoon:
- To Live And Die In L.A.
Fra mall.jsdvd.com:
- Terminator Ultimate Ed. R2JP med DTS (46 USD+fragt).