Gravatar

#21 filmz-propagandapanda 20 år siden

Har den selv. Den er ikke specielt uhyggelig!! Købte osse min i Blockbuster for snart 2 måneder siden til en 50'er.
Gravatar

#22 SpielbergFreak 20 år siden

Har modtaget:

Man with out a face R1(instrueret af Mel Gibson)

Courage under Fire DTS og THX R1

Willow SE R1

Alt fra Axel
Gravatar

#23 filmz-Wacker 20 år siden

ichi the killer
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#24 evermind 20 år siden

"Nr. 5 lever"
"Catch me if you can"
- 49,95 pr. stk. i hhv. TP Musik og FONA...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#25 dyg 20 år siden

#24 - Jeg har også gået og kigget hårdt på Short Circuit. Elskede den film som barn, og den er i Stereo Studio til 40kr (så hudt jeg visker).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#26 Yoda 20 år siden

Den billige udgave af "Ran" - fik den for 30,- i Moby Disc.

Den må gøre det, til jeg får "tid" til at investere i Kurosawa boxene.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#27 filmz-Le Samouraï 20 år siden

#26 - Hvis "tid" er problemet, så tør jeg næsten ikke foreslå det. Men hvis du kan afspille region 1, så vil jeg altså varmt anbefale at spare sammen til Criterions udgaver af 'Ikiru', 'Rashomon' og 'Blodets trone' i stedet. De står flottere end de danske udgaver, og extras, i hvert fald på de to første, er helt fantastiske.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#28 Yoda 20 år siden

Jeg vil tage dit råd til efterretning, så snart jeg får "tid" ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#29 filmz-Le Samouraï 20 år siden

Jeg fik forresten 'Memories of a Murder' (R3) fra CD-WOW i dag. Den ser jeg frem til at gense.

Skulle der være andre, sjællandske Depeche Mode-fans på forummet, så kan jeg desuden opfordre til at smutte forbi TP Musik en af dagene. De har Vol. 4-6 af Depeche Mode: Singles Collection på tilbud til 99,95kr. Normalprisen ligger på 199,95-249,95kr. Der er tale om bokse med genoptryk af gruppens cd-singler.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#30 filt 20 år siden

Jeg er selv den lykkelige ejer af "Ran - Masterworks Edition" (R1), og jeg vil klart anbefale dén udgave.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: