Desuden kan jeg ikke helt klare tegneserier på svensk, det skal være dansk eller engelsk. Dog udgiver de en ret sjov tegneserie ved navn "Nemi".. den kan jeg helt klart anbefale.
#29 Tillykke med "Memories Of Murder", det er jo en dejlig film. Havde slet ikke set der fandtes en HK version, tak for tippet. Den er en del billigere end den koreanske, så den er røget lige lukt på min 'must buy this month 'liste :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeps, derfor jeg ikke køber svenske tegneserier. :) De udgiver stadig Stålanden derover, hvilket var et urimligt fedt blad, som desværre er stoppet i danmark.. men jeg magter ikke at læse det på svensk.
#43 - Jeg så den på Natfilm og har ville have den lige siden. Den er nok ikke for alle i betragtning af historiens udvikling, men jeg kunne nu rigtigt godt lide den. Jeg opdagede også lige, at Universal sender den ud herhjemme på deres Asian Vision-label. Jeg er dog meget godt tilfreds. Købte den for 89 HK$ - det er sådan ca. 70kr.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Til dem af jer der ikke bor i Koebenhavn vil jeg da gerne koebe ind i baade Fantask, Fahro Cigarer, Laserdisken og andre butikker, som I andre ikke har mulighed for at kigge forbi og saa sende diverse ting til jer eller paa anden maade hjaelpe jer med at faa de film osv. I gerne vil have fat i.
Nogen der har lyst til at skrive lidt mere om "Memories of Murder" end "Den er skide god!". Kunne godt tænke mig at vide lidt mere om historien fx, jeg har længe overvejet at købe den, men ved stort set intet om den - andet end at den skulle være god.
#41 filmz-Kadann 20 år siden
Sikkert ikke, men jeg bor jo derover.. hehe.
Desuden kan jeg ikke helt klare tegneserier på svensk, det skal være dansk eller engelsk. Dog udgiver de en ret sjov tegneserie ved navn "Nemi".. den kan jeg helt klart anbefale.
#42 Bohemian 20 år siden
Batman på svensk, hedder han ikke"ledderlappen"
Og Anders and "Kalle Anka"
#43 El vez 20 år siden
#44 filmz-Kadann 20 år siden
Jeps, derfor jeg ikke køber svenske tegneserier. :) De udgiver stadig Stålanden derover, hvilket var et urimligt fedt blad, som desværre er stoppet i danmark.. men jeg magter ikke at læse det på svensk.
#45 filmz-Le Samouraï 20 år siden
#46 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#47 McPeter 20 år siden
#48 filmz-Bruce 20 år siden
#49 ks 20 år siden
#50 filmz-Bruce 20 år siden
Jims DVD site
TotalDVD
BBC
DVDTimes