Twister og Dantes Peak, begge med DTS spor til 99!!!
Fra Michael DVD lyder reviews sådan:
Twister
Video: This is a sensational transfer Audio: This is a reference-quality soundtrack, and is the best, most aggressively enveloping 5.1 mix I have ever heard
Dantes Peak:
Video: This is another sensational transfer, and is of reference quality, right up there with the very best transfers, if not the very best transfer of a 2.35:1 movie that I have ever seen Audio: This is just about a reference-quality soundtrack, and is certainly one of the better 5.1 mixes that I have heard
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Begge er købt hos Axel. Jeg venter stadig på at modtage Stuck On You, R1, mens jeg har afbestilt Jumanji (Special Edition), R1 og Mermaids, R1. De to film bliver så bare købt i næste måned.
#65 Jeg så "Tal for dig selv" i Horsens ny teater, kanon show han lavede der, kan godt forstå du har købt den! ...tror også selv jeg skal ud at ha' fingere i den, så jeg kan få mig en ordentlig griner igen!
#61 Kalle Ferm 20 år siden
#62 filmz-dr. hoax 20 år siden
#63 filmz-Bruce 20 år siden
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14171
Twister og Dantes Peak, begge med DTS spor til 99!!!
Fra Michael DVD lyder reviews sådan:
Twister
Video: This is a sensational transfer
Audio: This is a reference-quality soundtrack, and is the best, most aggressively enveloping 5.1 mix I have ever heard
Dantes Peak:
Video: This is another sensational transfer, and is of reference quality, right up there with the very best transfers, if not the very best transfer of a 2.35:1 movie that I have ever seen
Audio: This is just about a reference-quality soundtrack, and is certainly one of the better 5.1 mixes that I have heard
#64 filmz-arf 20 år siden
Outbreak, R1
Hot Shots, R1
Begge er købt hos Axel.
Jeg venter stadig på at modtage Stuck On You, R1, mens jeg har afbestilt Jumanji (Special Edition), R1 og Mermaids, R1. De to film bliver så bare købt i næste måned.
#65 bobber 20 år siden
Tal for dig selv. 220kr. Så den i Cirkusbygningen og tænkte straks at den måtte jeg have.
City of God. 80kr. Endelig fik jeg den. Det er ikke en god film. Det er en fantastisk film.
-
#66 filmz-dr. hoax 20 år siden
#67 El vez 20 år siden
#68 lagoni 20 år siden
Bestilt med 8-10 dages mellemrum, men ankommer samme dag...
#69 filt 20 år siden
#70 Captain Vallo 20 år siden
Det er længe siden, jeg har set så godt skuespil...
then why is my arse
the perfect height for kicking?