Jeg fik den direkte fra canada, og værdien var skrevet til $14, lige under toldgrænsen. Jeg skrev selv en kommentar til ordren, hvori jeg spurgte om de ikke ville sætte værdien lavere.
DVDBoxoffice derimod sender til Holland, og derfra bliver den så sendt til dk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#92 Okay, er det i canadiske eller amerikanske dollars? Hvis det er amerikanske, er det godt nok meget lidt under toldgrænsen; så skal man vist placere sine bestillinger tidligt i måneden, så man ikke lige pludselig ender på den forkerte side af stregen. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Øv, stadig ingen ROTK :( Men var lige et smut forbi Stereo Studio hvor The Eye faldt i kurven til 49,95 Kr og Kvickly hvor jeg fandt The Quentin Tarantino Collection til 349,95 Kr. Så nu skulle der vist være underholdning nok til resten af weekenden...!
#91 nakalay 21 år siden
#92 dyg 21 år siden
DVDBoxoffice derimod sender til Holland, og derfra bliver den så sendt til dk.
#93 nakalay 21 år siden
#94 Yoda 21 år siden
Steven Jay Schneiders 1001 Movies You Must See Before You Die - en vidunderlig bog........
#95 dyg 21 år siden
#96 filmz-dr. hoax 21 år siden
Men var lige et smut forbi Stereo Studio hvor The Eye faldt i kurven til 49,95 Kr og Kvickly hvor jeg fandt The Quentin Tarantino Collection til 349,95 Kr. Så nu skulle der vist være underholdning nok til resten af weekenden...!
#97 filt 21 år siden
#98 chronaden 21 år siden
#99 JannikAnd 21 år siden
Matrix - Collector's Edition X 2
Stand by Me - Superbit (DTS)
#100 evermind 21 år siden
Wishmaster
- rar lille forskudsjulegave... :)