Tillykke med Grave of the Fireflies. Det er en virkelig god og sørgelig Anime. Man skal dog have et hjerte som Queen Javis i Narnia historieerne, for at kunne se den mere end et par gange om året.
Og nu må dvdsoon godt snart sende mine replacements.
Ja tillykke med Grave of the Fireflies, der er noget af det flotteste, men også sørgligste Anime. Det er fantastisk at man kan blive så grebet af tegnede figurer og billeder.
Jeg er inde i periode, hvor jeg ser meget animation og det sjovt og spændende at se hvor meget generen virkelig udvikler sig i disse år.
Yahoo! Modtog lige min længe ventede CD/DVD 'Sessions for Robert J' med Eric Clapton! Har ikke fået set den hele, men jeg er ret imponeret allerede. Det drejer sig om 4-5 sessions med Robert Johnson musik som han har indspillet 'live' i forskellige studier. Ikke overraskende, så er de fleste af hans musikanter kendte ansigter: Nathan East på bas, Billy Preston på hammond-orgel, Steve Gadd på trommer og Christ Stainton på piano. Den eneste jeg ikke lige kunne genkende er Doyle Bramhall II på 2.guitar.
CDen er produceret af Clapton og Simon Climie der også er kendt fra andre Clapton- og B.B. King-produktioner. Og han gør det GODT! Der er helt fantastisk lyd på de 'gamle' blues-numre!
DVDen virker hyggelig og intim, med små interviews imellem numrene. Og så har de bare lavet kameraerne køre mellem nogle af numrene, så man også lige oplever musikerne når de ikke lige spiller. Ret sjovt at se... De ser sgu' ud til at have det meget sjovt med det de laver! :-)
Tror helt bestemt det bliver dette års mest positive 'surprise-køb' hvor jeg ikke helt har vidst hvad det var jeg bestilte. :-)
Fik min ROTK EE, som lå og ventede på mig, da vi vendte hjem fra Stockholm. I dag kom så min Shogun fra CDON til 169,- Godt køb, synes jeg selv, og hurtig levering. Desværre var "madpapirsindlægget" i plastcoveret trykt forkert, så det var lige til at smide ud. Men pyt, boksen er fed nok uden (så slipper man jo for den svenske bagsidetekst).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#111 filmz-Kadann 21 år siden
#112 El vez 21 år siden
- Grave Of The Fireflies R1
- Donnie Brasco SE R1
#113 Scherlund 21 år siden
Og nu må dvdsoon godt snart sende mine replacements.
#114 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Jeg er inde i periode, hvor jeg ser meget animation og det sjovt og spændende at se hvor meget generen virkelig udvikler sig i disse år.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#115 El vez 21 år siden
#116 JannikAnd 21 år siden
#117 chronaden 21 år siden
#118 McPeter 21 år siden
CDen er produceret af Clapton og Simon Climie der også er kendt fra andre Clapton- og B.B. King-produktioner. Og han gør det GODT! Der er helt fantastisk lyd på de 'gamle' blues-numre!
DVDen virker hyggelig og intim, med små interviews imellem numrene. Og så har de bare lavet kameraerne køre mellem nogle af numrene, så man også lige oplever musikerne når de ikke lige spiller. Ret sjovt at se... De ser sgu' ud til at have det meget sjovt med det de laver! :-)
Tror helt bestemt det bliver dette års mest positive 'surprise-køb' hvor jeg ikke helt har vidst hvad det var jeg bestilte. :-)
#119 filmz-yoshimura 21 år siden
#120 cyberzed 21 år siden